![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Maar eenmaal orde op zaken gesteld, kan Europa zeker een bondgenootschap aangaan met de Islam tegen het zionistische wereldgevaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor de denkende mens zijn zo'n statements natuurlijk echt wel een beetje om te lachen ... Als ge naar sommige mensen hier luistert, dan is Israel veranntwoordelijk voor het lijden in de wereldvan 1 miljard arabieren ... die geitemelkers hun armoedig kloteleven in de bergen, schuld van de zionisten natuurlijk want die'e geitenmelker zijn leven wordt natuurlijk elke dag beinvloed door wat er in Israel gebeurt ... Ik zie'm daar al staan aan het water, zijn beesten drinken aan't geven, die kerel zijn leven is waarschijnlijk wel klote, maar niet door wat Israel doet of niet doet ... de arabische corrputie en de onderdrukkende aspecten van de Islam, dat zijn de oorzaken van het falen van de arabische wereld ... dat de arabische dictators Israel de schuld van de miserie van het volk geeft om de frustraties van hun bevolking naar buiten toe te kanaliseren, daar kan ik nog inkomen, dat sommige Europeanen er ook nog in trappen is een beetje lachwekkend . Voor de duidelijkheid, De arabische landen hebben de staat Israel sinds 1948 om de paar jaar militair volledig proberen te vernietigen. Als de Israeli's dan terugslaan (en ze houden zich dan nog in), beginnen de arabieren te janken met de wolven ... hypocrieten! En dan zijn ze nog verbaasd dat de weldenkende mensen hun gelul echt wel beu aan't worden zijn. |
hehe mor ik wist niet dat er 1miljard arabieren woonden... en sommige landen die geluk hebben zijn niet zo arm.. Maar ik snap je redenering wel. Maar laten we hopen dat het verandert. Zionisten kunnen we zelfs in antwerpen aanpakken maar ja de marokkan (arabieren?) moeten dan de initiatief nemen.
|
Citaat:
De Amerikaanse regering??? En ik die altijd gedacht heb dat het Vlaams Blok achter die aanslagen zat... |
Citaat:
|
Citaat:
Vandaar die blanke basketter die met zijn gestekte arm een neger afblokte aan de mand, op de vroegere foto in zijn onderschrift. |
Citaat:
De agressiefsten van allemaal zijn echter nog altijd die beschaafde Europeanen: ze veroverden Zuid-Amerika, Noord-Amerika, Afrika, Australië, India, China, Vietnam, het Midden-Oosten en hebben verschillende keren geprobeerd om Rusland te veroveren. Ik weet niet of je deze spreuk ooit gehoord hebt: "a good Indian is a dead Indian". En ga zo maar door. Daarmee zeg ik niet dat er geen moslimstaten zijn geweest en dat er geen bloedvergieten is geweest, maar zeggen dat er een eeuwige strijd was tussen de Islam en de rest is helemaal niet waar. De meeste volkeren hebben veel meer ruzie gemaakt en oorlog gevoerd met hun naaste buren dan met verafgelegen volkeren. Denk maar aan Frankrijk, Duitsland, GB, Spanje, en de Japanners onderling enz... |
Citaat:
[size=7]600 jaar geleden: ![]() 5 dagen geleden: ![]() |
Citaat:
![]() DIT NOEM JE RACISME WITTE SHIRT: Turksssss International Beter gezegd basketball-idool... Daarmee was dat mijn oude onderschrfit. ![]() DIT NOEM JE WAARSCHIJNLIJK "realisme" GOED BEZIG MANNEKE |
Citaat:
De situatie van koerden is veel beter en zal nog veel beter worden. Als Turk zijnde ben ik daar ook niet tegen. Maar over zionisme. Ik wil er eentje te pakken krijgen in't stad.... grrrr |
Citaat:
|
Citaat:
De Turken zijn gewoon Moffen met nen omgedraaide rooie beker op hunne kop in plaats van ne pinhelm. :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De marokkanen moeten initiatief nemen. Hoe kan dat nou, zoveel maghrebijnen in t stad en zionisten lopen daaar als vogels. Die mannen houden zich me verkeerde dingens bezig. We moeten ze onder één dak zetten. |
Citaat:
:lol: :lol: :lol: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be