![]() |
Zeg Jörgen, sorry dat ik geen werkloze loser ben die dag en nacht op dit forum zit.
Uw woorden zijn nergens een weerlegging van mijn stelling: Geert Bourgeois legde de eed van trouw aan de Koning, Grondwet en de wetten van het Belgisch Volk af. U zegt: JA MAAR diene geert heeft dat niet in handen van de Koning gedaan! Inderdaad. Dat stelde ik toch ook nooit? JA MAAR hij heeft ook een eed als volksvertegenwoordiger afgelegd. Inderdaad, dat heb ik toch nooit betwist? Mijn stelling was, is en blijft devolgende: Geert Bourgeois legde de eed van trouw aan de Koning, Grondwet en de wetten van het Belgisch Volk af. Als u denkt die te kunnen weerleggen, be my guest, maar stop met rond de pot te draaien en te zeveren. En zoek werk. |
Citaat:
Geert heeft als Vlaams Volksvertegenwoordiger volgende eed "Ik zweer de Grondwet na te leven" afgelegd in het parlement. Nadien werd hij verkozen tot minister en hij legde in die functie dezelfde eed opnieuw af aan de minister-president! Waar in hemelsnaam lees jij "trouw aan de Koning, Grondwet en de wetten van het Belgisch Volk af"? Heel deze procedure kan je hier en hier nalezen! Groeten, Jörgen |
"Onmiddellijk na de verkiezing van de regering legt ieder lid van de regering de eed af in handen van de voorzitter van het parlement."
Inderdaad. Die eed bevat trouw aan de Koning, Grondwet en de wetten van het Belgisch Volk. |
http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...x.html?video_2
Kunt u mij even zeggen welke eed deze kersverse Vlaamse ministers zweren? |
Ik kan mij vergissen, maar is Boer Swa het niet afgetrapt als federaal volksvertegenwoordiger, zo zijn kiespubliek bedriegend? Welke eed leggen ze federaal af? Zeg dat er ook even bij...
|
Citaat:
|
Och, die is het gewoon om af te gaan als een gieter ;)
|
Toen de gemeenteraad van Roeselare werd ingezworen hadden de vb-mandatarissen een afbeelding van een koning uit een kaartspel mee gebracht.De afbeelding werd met ene hand omhoog gehouden,met de andere werd trouw gezworen:-) aan de koning...
|
haha :roll:
|
Citaat:
|
Zeg Jörgen waar blijft ge? Kom nog eens lachen met zielige BUB'ers die duidelijk veel meer van politiek kennen dan gij :twisted:
|
Citaat:
|
Zielige Jörgen houdt zich nog steeds schuil.
|
Citaat:
|
Heb ik daar iets over gezegd? Ik antwoord alleen op de achterlijke stelling van de zielige loser die dit topic opende.
|
Citaat:
Al eerder stelde u immers dat de eed politieke gevolgen had, maar toen ik met de bovengestelde opmerking aankwam verdween u plotseling... |
Flaminganten die hun land, Vorst en Volk haten moeten de eed maar niet uitspreken, en dus beter niet aan politiek doen.
|
Citaat:
|
Huidige wetten ja.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be