![]() |
Citaat:
![]() |
Citaat:
:-(:-(:-( |
Citaat:
Het is daarom dat er hybride auto's op de markt komen.... |
Citaat:
Bij welke bende ben je onder de pannen geraakt? De Bandidos? De Mongols? :lol: |
De decoder staat al geprogrameerd om op te nemen.Ik heb een lichte fasinatie voor georganiseerde misdaad en lees alles wat ik in handen krijg over de cosa nostra,camorra,Mexicaanse en Colombiaanse drugsbendes,en natuurlijk de talloze OMG's(outlaw motorcycle gangs).
|
Citaat:
|
:rofl:
Wat een Tokkies |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Stumpertje. |
Citaat:
Hij zwanst. Jij zwanst niet. |
Citaat:
Jij lijkt me eerder een type dat meewerkte aan het schoolkrantje. |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn spelling was té gebrekkelijk. In een opstel over mijn hobbies in het weekend schreef ik Hell's Angels in plaats van Hells Angels. De leraar Nederlands, die de aanwervingen deed voor de schoolkrant, was een Bandido, en die smeerlap liet me met dat flauwe excuus niet meeschrijven. Toen ik het weekend daarop met een baseballknuppel zijn lamme reet wou forceren in de breedte, bood hij me nog in extremis de zoekertjesrubriek aan, maar het enige wat hij even later zocht (en nu nog) is die knuppel. Maar dat wou hij dan ook liever niet in de schoolkrant. |
Citaat:
|
Citaat:
|
As maandagavond een uitgebreide docu over Satudarah op de Nederlandse teevee.
Niet alleen Molukkers, maar ook "reizigers" (kampers), allochtonen en autochtonen zijn er lid van. En ze gaan internationaal, tot aan Indonesië aan toe. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be