![]() |
Citaat:
|
Citaat:
de klok terugdraaien lukt niet meer , want de uitbreiding gaat razendsnel en de mixen van rassen is onomkeerbaar, de menselijke soort wordt er alleen maar beter en sterker van. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is ook een idiote redenering te stellen dat het Vlaams Blok mensen aanzet tot geweld. Dit in tegenstelling tot Resist of ook het boek "De weg van de Moslim". En het zijn niet alleen "witten" die "bruinen" uitsluiten, het gebeurt zeker eens zoveel andersom. Misschien kan jij me vertellen waarom allochtonen in Molenbeek, Schaarbeek of Anderlecht niet bang hoeven te zijn om er overvallen te worden, terwijl de autochtone Belgen zich daar na het donker niet meer durven te vertonen? Maar dat vind je waarschijnlijk niet meer zo vreselijk... |
Citaat:
Of wie sleur jij erbij in elke topic die je opstart? |
[quote=Bloxbuster]Is om aan te tonen waar het VB mensen toe aanzet , zelfde gebeurde met de Joden in 30-40 en nu zijn de arme minderheden aan de beurt , zij die hier hier met bloed , zweet en tranen een onderneming uit de grond proberen te stampen,
de staatschuld helpen mee afbouwen, de sociale kas vullen , zilverfonds. Ik vind dat vreselijk voor die mensen !....als je enkel wat losse onsamenhangende praat wil spuwen wees dan ook niet boos dat je rake reacties krijgt.....LINKSE SUKKELAAR ! |
Citaat:
|
Nu manipuleer je , maar ik kan best begrijpen dat jonge allochtoontjes die arm zijn ,al
die luxe zien van hun medetieners en op die commerciele zenders zo gedrag uitlokken. Ze zijn kansloos, generatie na generatie zit op de bijstand , heeft honger , heeft een leven dat niet beantwoordt aan de menselijke waardigheid, maar velen trachten hen op te werken. Ze kunnen moeilijk elkaar bestelen, ze zijn allemaal arm en ik begrijp die vorm van solidariteit wel, hoe zou je zelf zijn, zit eerst eens in hun ellendige leefsituatie. Moesten we allemaal wat meer solidar zijn zou de maatschappij er heel wat leuker uitzien. Ik haat geen blokkers, maar ik vind het verkeerd wat ze doen . |
[quote=odinkontakt]
Citaat:
|
Citaat:
- dikke plantrekkers (OCMW/Mutualiteit) - leugenaars - sjoemelaars Zij dragen niet bij tot onze samenleving maar zuigen ze uit door hun negatieve participatie aan de economie,overconsumptie van sociale uitkeringen door fraude en overgroot aandeel in de criminaliteit! Voor mij part: terug naar vanwaar-ze-komen... Ofwel ken ik toevallig de verkeerde allochtonen (N.Afrikanen) en wonen de 'goeien' ergens anders?8) |
Citaat:
|
Citaat:
Wij kunnen ook niet alles kopen wat wij op TV zien. Maar wij kunnen er mee omgaan. Je mag de schuld niet bij de commerciële zenders leggen (het is toch weer de schuld van een ander, daar kr�*jg ik het van,hé!). Niemand verplicht je om naar TV te kijken. En je bent of een idioot, of een psychiatrisch geval, als je je daardoor al laat uitlokken... By the way, als wij iets willen kopen, moeten we ervoor gaan werken. Citaat:
Citaat:
Stelen - van wie dan ook - is FOUT. Ik heb ook nooit begrepen waarom allochtonen beginnen te rellen, wanneer er in Brussel een marokkaanse drugdealer wordt doodgeschoten door de politie. For crying out loud, die man is een crimineel. Door daarvoor op te komen, vergoelijken zij zijn gedrag, en dat is minstens even crimineel... |
Bloxbuster leeft maar van één ding: van de allerplatste provocatie.
Het vliegend schijt is er niks tegen. |
Citaat:
_________________ Kwisvraag: in welk land werd de leider van de derde grootste politieke partij op 8 oktober gearresteerd omdat hij wilde deelnemen aan een publiek debat? -- De Openbaringen van Flippend Rund, 3017 |
Citaat:
|
Dit artikel stond nu pas in de krant en het dateert van Februari??? hier klopt iets niet!!!! :?
|
Citaat:
|
Citaat:
Na veertig jaar slagen sommigen er blijkbaar nog niet in om onder de mensen te leven en blijven ze terugplooien op hun eigen volk en cultuur. Degenen die wel onder de mensen leven slagen er vrij goed in om te functioneren in onze maatschappij. Maar zelfs in dat geval blijft soms een kloof bestaan omdat bepaalde aspecten van hun cultuur niet met de onze overeenkomen. Waarom moeten wij zonodig onze cultuur aanpassen ? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be