Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   3 VB-racisten geven uitbaters kebabzaak rammel (https://forum.politics.be/showthread.php?t=22269)

odinkontakt 18 oktober 2004 22:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bloxbuster
spijtig, maar zou u aanraden onder de mensen te leven , hun cultuur te leren kennen, en niet op voorhand te veroordelen, zijn mensen van vlees en bloed
net als jij en ik en heel lief en positief ingesteld. Ook heel behulpzaam en de multiculturele samenleving kan een droom , een paradijs worden, de tuin van Eden, blank en zwart , hand in hand, maar je moet u openstellen en niet enggeestig zijn, ook niet materialistisch en egoist.
Wanneer je ouder zal worden zal je wel veranderen en inzien dat je fout zit.

.... MULTICUL NOOIT ! SCHRIJF DAT MAAR OP UW ALLOCHTOON BUIKJE !

Bloxbuster 18 oktober 2004 22:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door odinkontakt
.... MULTICUL NOOIT ! SCHRIJF DAT MAAR OP UW ALLOCHTOON BUIKJE !

is een reeds een feit of ben je blond of zo ?
de klok terugdraaien lukt niet meer , want de uitbreiding gaat razendsnel en
de mixen van rassen is onomkeerbaar, de menselijke soort wordt er alleen maar beter en sterker van.

odinkontakt 18 oktober 2004 22:48

Citaat:

toegegeven , hij is een pro en ik een amateurtje
rasta , we zijn allemaal broeders, blank en zwart

....ELKE MENS IS GELIJKWAARDIG MAAR NIET GELIJK .....vriend ! ieder mens is UNIEK ..( leer eens klaar te denken....)i

Bloxbuster 18 oktober 2004 22:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door odinkontakt
....ELKE MENS IS GELIJKWAARDIG MAAR NIET GELIJK .....vriend ! ieder mens is UNIEK ..( leer eens klaar te denken....)i

maar hij moet de kans krijgen om je gelijke te worden of ben je bang dat hij beter dan jou zou worden :roll: bange blanke man , vanwaar die schrik voor die lieve mensen

Acid 18 oktober 2004 22:53

Citaat:

Is om aan te tonen waar het VB mensen toe aanzet , zelfde gebeurde met de Joden in 30-40 en nu zijn de arme minderheden aan de beurt , zij die hier hier met bloed , zweet en tranen een onderneming uit de grond proberen te stampen,
de staatschuld helpen mee afbouwen, de sociale kas vullen , zilverfonds.
Ik vind dat vreselijk voor die mensen !

Je overdrijft als je de situatie van de allochtonen hier vergelijkt met wat de Joden hebben meegemaakt in WO2. Vergeet niet dat de Joden in Israel nog steeds het slachtoffer zijn van blind Islamitisch anti-semitisch geweld. Als jij consequent bent met je eigen uitspraken, dan wil ik nu van jou horen dat jij de kant van de Joden in Israel kiest.

Het is ook een idiote redenering te stellen dat het Vlaams Blok mensen aanzet tot geweld. Dit in tegenstelling tot Resist of ook het boek "De weg van de Moslim".

En het zijn niet alleen "witten" die "bruinen" uitsluiten, het gebeurt zeker eens zoveel andersom. Misschien kan jij me vertellen waarom allochtonen in Molenbeek, Schaarbeek of Anderlecht niet bang hoeven te zijn om er overvallen te worden, terwijl de autochtone Belgen zich daar na het donker niet meer durven te vertonen?

Maar dat vind je waarschijnlijk niet meer zo vreselijk...

Knuppel 18 oktober 2004 22:54

Citaat:

spijtig, maar zou u aanraden onder de mensen te leven , hun cultuur te leren kennen, en niet op voorhand te veroordelen,
Er al eens aan gedacht bij jezelf te beginnen?

Of wie sleur jij erbij in elke topic die je opstart?

odinkontakt 18 oktober 2004 22:54

[quote=Bloxbuster]Is om aan te tonen waar het VB mensen toe aanzet , zelfde gebeurde met de Joden in 30-40 en nu zijn de arme minderheden aan de beurt , zij die hier hier met bloed , zweet en tranen een onderneming uit de grond proberen te stampen,
Ik vind dat vreselijk voor die mensen !....als je enkel wat losse onsamenhangende praat wil spuwen wees dan ook niet boos dat je rake reacties krijgt.....LINKSE SUKKELAAR !

odinkontakt 18 oktober 2004 22:57

Citaat:

maar hij moet de kans krijgen om je gelijke te worden of ben je bang dat hij beter dan jou zou worden :roll: bange blanke man , vanwaar die schrik voor die lieve mensen

....ik voel me nog steeds goed in mijn vel beste schaaphoeder....

Bloxbuster 18 oktober 2004 22:59

Nu manipuleer je , maar ik kan best begrijpen dat jonge allochtoontjes die arm zijn ,al
die luxe zien van hun medetieners en op die commerciele zenders zo gedrag uitlokken.
Ze zijn kansloos, generatie na generatie zit op de bijstand , heeft honger , heeft een
leven dat niet beantwoordt aan de menselijke waardigheid, maar velen trachten hen op te werken.
Ze kunnen moeilijk elkaar bestelen, ze zijn allemaal arm en ik begrijp die vorm van solidariteit wel, hoe zou je zelf zijn, zit eerst eens in hun ellendige leefsituatie.
Moesten we allemaal wat meer solidar zijn zou de maatschappij er heel wat leuker uitzien. Ik haat geen blokkers, maar ik vind het verkeerd wat ze doen .

Bloxbuster 18 oktober 2004 23:01

[quote=odinkontakt]
Citaat:

Is om aan te tonen waar het VB mensen toe aanzet , zelfde gebeurde met de Joden in 30-40 en nu zijn de arme minderheden aan de beurt , zij die hier hier met bloed , zweet en tranen een onderneming uit de grond proberen te stampen,
Ik vind dat vreselijk voor die mensen !....als je enkel wat losse onsamenhangende praat wil spuwen wees dan ook niet boos dat je rake reacties krijgt.....LINKSE SUKKELAAR !

uw uitspraken wijzen op een slechte inborst, gehandicapt of sukkelaar, iedereen verdient respect en heeft recht op inspraak, maar LA :roll:

basil 18 oktober 2004 23:04

Citaat:

spijtig, maar zou u aanraden onder de mensen te leven , hun cultuur te leren kennen, en niet op voorhand te veroordelen, zijn mensen van vlees en bloed
net als jij en ik en heel lief en positief ingesteld. Ook heel behulpzaam en de multiculturele samenleving kan een droom , een paradijs worden, de tuin van Eden, blank en zwart , hand in hand, maar je moet u openstellen en niet enggeestig zijn, ook niet materialistisch en egoist.

Van al die 'lieve' allochtonen die ik ken zij de meesten

- dikke plantrekkers (OCMW/Mutualiteit)
- leugenaars
- sjoemelaars

Zij dragen niet bij tot onze samenleving maar zuigen ze uit door hun negatieve participatie aan de economie,overconsumptie van sociale uitkeringen door fraude en overgroot aandeel in de criminaliteit!

Voor mij part: terug naar vanwaar-ze-komen...

Ofwel ken ik toevallig de verkeerde allochtonen (N.Afrikanen) en wonen de 'goeien' ergens anders?8)

basil 18 oktober 2004 23:06

Citaat:

Nu manipuleer je , maar ik kan best begrijpen dat jonge allochtoontjes die arm zijn ,al
die luxe zien van hun medetieners en op die commerciele zenders zo gedrag uitlokken.
Ze zijn kansloos, generatie na generatie zit op de bijstand , heeft honger , heeft een
leven dat niet beantwoordt aan de menselijke waardigheid, maar velen trachten hen op te werken.
Ze kunnen moeilijk elkaar bestelen, ze zijn allemaal arm en ik begrijp die vorm van solidariteit wel, hoe zou je zelf zijn, zit eerst eens in hun ellendige leefsituatie.
Moesten we allemaal wat meer solidar zijn zou de maatschappij er heel wat leuker uitzien. Ik haat geen blokkers, maar ik vind het verkeerd wat ze doen .

[size=7]Grotesk![/size]

Acid 18 oktober 2004 23:15

Citaat:

Die arme allochtoontjes hebben wel de dikste Mercedessen of een BMW Cabrio, de laatste nieuwe en duurste GSM's, merkkleren, ...

Wij kunnen ook niet alles kopen wat wij op TV zien. Maar wij kunnen er mee omgaan. Je mag de schuld niet bij de commerciële zenders leggen (het is toch weer de schuld van een ander, daar kr�*jg ik het van,hé!). Niemand verplicht je om naar TV te kijken. En je bent of een idioot, of een psychiatrisch geval, als je je daardoor al laat uitlokken...

By the way, als wij iets willen kopen, moeten we ervoor gaan werken.

Citaat:

De manier waarop ze zich proberen op te werken, dáár hebben we moeite mee... Misschien moeten we die bijstandspremies dan maar afschaffen, opdat die allochtonen eindelijk eens verantwoordelijkheid voor hun eigen leven kunnen nemen!

Citaat:

Je geeft hier zelf toe dat er dus geselecteerd wordt op afkomst. Dit is racisme in de zuiverste vorm. Die houding is vele malen erger dan die van het Vlaams Blok!

Stelen - van wie dan ook - is FOUT. Ik heb ook nooit begrepen waarom allochtonen beginnen te rellen, wanneer er in Brussel een marokkaanse drugdealer wordt doodgeschoten door de politie. For crying out loud, die man is een crimineel. Door daarvoor op te komen, vergoelijken zij zijn gedrag, en dat is minstens even crimineel...

Knuppel 18 oktober 2004 23:16

Bloxbuster leeft maar van één ding: van de allerplatste provocatie.
Het vliegend schijt is er niks tegen.

Flippend Rund 18 oktober 2004 23:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door basil

- leugenaars
- sjoemelaars

Uw kennissenkring is blijkbaar nogal een zootje crapuul. 8O

Acid 18 oktober 2004 23:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door basil

- leugenaars
- sjoemelaars

Uw kennissenkring is blijkbaar nogal een zootje crapuul.

Geen commentaar...

Sinistra 18 oktober 2004 23:30

Dit artikel stond nu pas in de krant en het dateert van Februari??? hier klopt iets niet!!!! :?

ingenious 18 oktober 2004 23:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke
Dit artikel stond nu pas in de krant en het dateert van Februari??? hier klopt iets niet!!!! :?

denk eens na timmeke. mss hebben ze zonet hun straf gekregen?

Bobke 18 oktober 2004 23:35

Citaat:

Inderdaad een droom zoals ge zegt.
Na veertig jaar slagen sommigen er blijkbaar nog niet in om onder de mensen te leven en blijven ze terugplooien op hun eigen volk en cultuur.
Degenen die wel onder de mensen leven slagen er vrij goed in om te functioneren in onze maatschappij.
Maar zelfs in dat geval blijft soms een kloof bestaan omdat bepaalde aspecten van hun cultuur niet met de onze overeenkomen.
Waarom moeten wij zonodig onze cultuur aanpassen ?

odinkontakt 18 oktober 2004 23:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund
Uw kennissenkring is blijkbaar nogal een zootje crapuul. 8O

......GEFLIPT BENT U ZEKER EN VAST ( onnozel antwoorden geven is uw beste gave )

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be