![]() |
![]() ![]() ![]() Diepe voetafdruk, fijn stof tot boven de enkels (eerste maal dat ik dat opmerk). Dan zou ik rondom maanlander toch wat meer bewogen zand verwachten, mss zelfs een soort van kratertje onder de module zelf... ziet er wel proper uit, alsof die maanlander als een veertje neerplofte. |
Citaat:
|
Citaat:
Indien dat wel zo zou zijn, zou je trouwens beginnen zeuren dat het zand er niet natuurlijk bij ligt en dat het bijgevolg fake is. |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, je weet goed genoeg waarover ik het heb! |
Citaat:
Je bent trouwens grappig als je boos wordt. Pas op, achter je, een man in black ! |
Citaat:
![]() |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
En trouwens, diene Armstrong de eerste man op de maan zeker? En dan later nog zeven keer de tour winnen na teelbalkanker. Ge peist zeker dat wij allemaal naief zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
Jammer dat ik geen astronaut kan worden :( |
Benieuwd wanneer de high resolution videobeelden klaar zijn, want die NTSC resolutie tweedehands opgenomen van een TV is maar niets. En dat terwijl men toch een 16 mm camera mee had. Dat is te vergelijken met full HD resolutie.
Ook benieuwd naar de reactie van Jarrah White en andere hoax gelovers. De maanlandingsgelovers zien in deze foto's een 'bewijs' natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Deze beelden zijn wel erg spectaculair. De videobeelden zouden ongelofelijk zijn. Beter nu vrijmaken, later maken ze videobeelden a volonte... :evil: |
Een balangrijke vraag, de hamvraag...
Waarom deze beelden NU PAS vrijmaken, warme koude oorlog? Laat ons een reverse engineering van de NASA doen. 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Men heeft nu gewoon alle foto's gedigitaliseerd in hoge resolutie, en op het net gezet. Waarom nu pas? Omdat we nu de technologie hebben om dit te doen natuurlijk. Of is iedereen vergeten hoe jong breedband internet eigenlijk is? |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be