![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zijn nog dames geweest die lang gewacht hebben uit vrees, om hun verkrachter aan te geven.
De enigen die het misschien te weten kunnen komen, zijn de flikken die de een en de andere deskundig, psychologisch verantwoord maar grondig kunnen ondervragen. Als onze jongens, ik bedoel dan onze para's, naar 'k weet niet waar gaan, dan zal het er ook niet altijd zo proper aan toe gaan. Afijn, ik maak het verschil: - deze mogelijke verkrachting staat los van de fouten die gemaakt werden, waardoor zo massaal Europa overspoeld werd - en als er inderdaad sprake is van verkrachting, dan zal IS wel akkoord zijn om die gasten terug te nemen. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij vond ze het lekker, anders ga je toch geen tien keer terug om u weer te laten pakken? De tweede keer met een pistool in haar zakken zou ik nog kunnen begrijpen.
|
Citaat:
|
Mensen moet je als mensen behandelen. Als mensen zich onmenselijk en als gevaarlijke beesten gedragen, moet je ze ook als dusdanig behandelen. AI ten spijt.
|
Citaat:
|
En de oplossing is van alleen maar mannelijke poetsers te sturen.
Niks poetsers sturen, dat de asielzoekers zelf opkuisen wat ze vuil maken. De asielzoekers klagen toch dat ze niks te doen hebben, voila laat ze poetsen. |
Citaat:
|
Ze hebben het al zo koud en het internet is zo verschrikkelijk traag.
|
Je gaat toch geen 10 dagen na mekaar terug voor meer, komaan. 😞
|
Citaat:
|
Citaat:
Sowieso één of andere psychopate die vrouw als je je 10 dagen vrijwillig laat misbruiken. |
Citaat:
volgens mij kwam ze tekort thuis sorry als het ruw overkomt, maar dit kan ik er van opmaken :oops: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be