![]() |
Citaat:
Het gewone volk? Die leest de krant, kijkt naar het vtm-nieuws en hun facebook-pagina en dan denken ze: "Ik ben weer mee met alles" |
Citaat:
Hebben wij al de diersoort "de bruine beer" vernietigd op Aarde? Zelfs al doden ze ons, je laat ze met rust. Ik vrees wel voor wraakacties moesten we vb aliens met kernwapens bestoken. |
Soms gebeuren er ook human mutilations, exact op dezelfde manier zoals op vee, maar de beelden zal ik jullie besparen.
Volgens mij doen ze dat niet meer. Ze mogen niet meer van de overheid. Misschien hebben ze een deal gesloten: "Je mag testen doen op vee, maar in ruil daarvoor moet je ons nieuwe technologie geven" Dat is wel speculatie maar ik heb al zoiets horen vallen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik haar zie van de week zal ik haar eens vragen waarom ze die paarden in stukken snijdt. |
Citaat:
|
Citaat:
We gaan meer weten dan |
Citaat:
We gaan meer weten dan |
![]() |
Citaat:
In tegenstelling tot ufo's hebben we hier wel tastbaar bewijs, dus ontkennen heeft geen zin. Wat is jouw logische verklaring dan? Ben eens benieuwd wat jouw occam's razor nu uit zijn duim zal zuigen. |
![]() ![]() |
![]() De flikken hier in België zullen nooit zo ver durven denken.. België is een achterlijk land, dat weet iedereen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be