![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Gemakzucht is weggevallen omdat er steeds minder kantoren zijn. Cash uitbetaling is voorbij. |
Koop artikels die bijna vervallen zijn.
Meestal 30 tot 50 % korting |
Citaat:
|
Citaat:
Ik dacht van niet, ik kan natuurlijk wel mis zijn. Ik ben mis. Is toch niet meer van deze tijd. Zelfs het OCMW heeft geen cash geld meer in huis. Er zijn speciale kaarten voor degenen die geen bakrekening heeft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
plan alleen lunchvergaderingen op uw werk, liefst elke dag: dan komen er gratis broodjes op tafel.
:lol: |
Plan uw aankopen qua eten zorgvuldig: hoeveel mensen ik niet ken die zomaar beginnen dingen te kopen in de winkel, om dan één week later een derde van hun groenten weg te gooien omdat ze ze niet klaargemaakt hebben.
Gooi geen eten weg! Dat is zo'n zonde om te doen. Maak desnoods soep of saus ervan, die je perfect kan invriezen. |
Citaat:
Ze zijn kort bij de vervaldatum maar nog niet vervallen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is het resultaat de moeite? |
Citaat:
Minder kopen is de beste manier om te besparen. Meer dan de helft van hetgeen waar je geld aan uitgeeft is rommel die je toch niet nodig hebt. |
Citaat:
En 's nachts slapen zonder verwarming, gewikkeld in een elandenvacht. 's Morgens naakt in de sneeuw rollen en roepen van "Joehoe!! Geen moslims hier!!" ;-) |
Koop nooit apart de filets of de billen van kip.
Een hele kip kost ongeveer evenveel als de filets alleen, kippen worden niet gratis voor u versneden. Bovendien is een op het been gebakken kip veel lekkerder. En van het karkas en de afsnijdsels kan je een fantastische bouillon trekken en invriezen. |
Citaat:
Het topic blijkt een ronselcampagne om naar het ziekenfonds van de topicstarter over te stappen. :-(:-(:-( Citaat:
Je wint zelfs aan kwaliteit. Echte koffie is toch heel wat lekkerder dan bruin zeepsop in een isomopotje van de Starbuck. En een zelfgeprepareerd broodje is niet wak van de mayo of een andere gesuikerde janettesaus. |
Citaat:
En wie zorgvuldig werkt, heeft een goed resultaat. 't Is zoals pattiserie: goed afwegen en proper werken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be