![]() |
Citaat:
Het was moedig van de intelligente man om dit als eerste in te zien en te durven verkondigen. (dat was lang niet iemand van het blok, die zich alleen maar verlaagde tot het voorstel om de conventie van Genève, inclusief de principes, af te schaffen; daar zit het grote verschil tussen menselijkheid en onmenselijkheid). Een asielzoeker bed, brood en bad geven is nu eenmaal duurder dan een zelfredzame leefloner te onderhouden. De privé persoon doet het enkel voor het geld. Een privé persoon doet met zijn eigendom wat hij wil; inclusief trachten centen te verdienen. Ik vrees evenwel dat eigenaren van jeugdhuizen en campings zich vergissen. Ze zullen veel kosten hebben om hun stacaravans of hun hotelkamers en aanhorigheden terug in orde te brengen voor de normen van hun gewone klanten. Ze gaan er dik hun broek aan scheuren. . |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is NIETS nieuws voor mij schoofje |
Citaat:
En.....als dat niet moest helpen, dan kunnen zij nog altijd een "De Weverke" doen, nl de hulp inroepen van het leger, want de plaatselijke bevolking zal wel niet zo taai zijn als vijftien foorkramers in Antwerpen. |
Citaat:
Jij verkondigt dat al jaren. Jij persoonlijk hebt het in de oren geblazen van het Weverke. En die begreep het dan eerst niet, maar jij hebt het dan een tweede keer uitgelegd. . |
Citaat:
. |
Citaat:
Jij persoonlijk hebt het in de oren geblazen van het Weverke." Maw, nu zijn het plots de linkse die vroeger en nu om de wijziging van de conventie van Geneve roepen ? :-) Wat gaan wij nog allemaal mee maken in 2016 met die rechtse en extreem rechtse partijshoppers :-) |
Citaat:
Waarom moet dat hier zoveel kosten ? |
Citaat:
Want deze twee zouden wel een boven hun voorzitter kunnen uitklimmen wat Belgische populariteit betreft ! |
Citaat:
|
dpg, uit uw hangmat gevallen?
|
Citaat:
Dank u Bartje, en uit dank geven wij jullie onze stem 😊 |
En wie gaat na een maand de Peace Village opruimen?
|
Citaat:
|
Citaat:
WIE weet wil Bartje het wat kalmer doen, en wil hij Antwerpen ruilen voor Mesen, daar voelt hij ook de hete adem van FDW niet zo sterk in zijn nek 😂 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Want de roepers voor een rechts beleid moeten wel weten waar zij in 2018 en 2019 voor moeten kiezen ? |
Citaat:
het gebeurt te vaak dat ik geen snars begrijp van jouw redeneringen. Ik denk dat jij volgens een andere logica redeneert. Ik zet niemand op mijn negeerlijst, maar op jouw posts ga ik niet meer reageren. toch een gelukkig nieuwjaar gewenst, vol seks, politieke intriges, veel eten en drinken, mooie muziek en geen zweetvoeten. . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be