Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere
(Bericht 8015574)
Normaal leidt een geloof in Allah en de Koran tot een islamitische manier van leven, niet tot het leven van een ongelovige. In de islam wordt het gezin hoog in het vaandel gedragen. Het concept van 'gezin' als instelling of de waarde van familiebanden is bij niet-moslims vernietigd - niet bij moslims. Wanneer je het gezinsleven van tegenwoordig onderzoekt in het Westen, dan vind je dat er gezinnen uiteenvallen en ouders geen controle meer hebben over hun kinderen, zowel intellectueel of moreel. De zoon heeft het recht om te gaan en staan waar hij wil en te doen wat hij wil; de dochter heeft het recht om te zitten met wie zij wil en te slapen met wie ze wil, alles in de naam van vrijheid en rechten. En wat is het resultaat? Gebroken gezinnen, kinderen die buiten het huwelijk worden geboren, oudere moeders en vaders waar niet voor wordt gezorgd, enz.
Dit is geen islamitische manier van leven en dus maken bepaalde mensen zichzelf gewoon wat wijs. Moge God hen weer op het rechte pad leiden.
Ontopic: van mij mag iedereen die wil aan deze verkiezing deelnemen. Maar Bijat lijkt me veelal een opportunist die de term 'moslim' laat vallen om (media)aandacht te trekken.
|
Zegt iemand die blijkbaar blind is voor de vele moslima's in vluchthuizen, als slachtoffers huiselijk geweld, het hoge druggebruik onder mannen, de oververtegenwoordiging van moslima's bij depressie, de ellende van uitgehuwelijkte meisjes, en van straatburgemeesters, "opgevoed "door leeftijdsgenoten, de armoede waar islam wereldwijd maar ook hier mensen in houdt, de dwang niet te mogen zijn wie je bent omdat je anders verstoten wordt.
U mevrouw hoort niet te oordelen, en al zeker niet of iemand zichzelf moslim en homo kan noemen. Ik lees uw mening regelmatig, mocht u niet tot de islam behoren , dan zouden uw uitspraken haatdragend, achterlijk, kortzichtig en vijandig te noemen zijn.
|