![]() |
Citaat:
Het lijkt me een goed voorstel zo'n belletje te verplichten voor de onwetende katteneigenaars. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had vroeger een whippet en die haalde snelheden tot tegen de 60 km in enkele seconden ongelofelijk hoe die startte. En vogel die neerzat in de tuin had geen enkele kans, soms was die al méér dan een meter opgestegen. Maar die hond ging hem gewoon uit de lucht plukken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit heeft natuurlijk niks meer te maken met een natuurlijk proces. Wel met het feit dat er teveel mensen zijn en dat die ook nog eens teveel katten hebben. De meeste eigenaars laten deze katten gewoon loslopen en zijn zich totaal onbewust van welke schade deze 2 miljoen dieren kunnen aanrichten aan onder meer het vogelbestand. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En zo ja, hoeveel van die 2 000 000 moeten er koelbloedig afgemaakt worden? Citaat:
En ja, wij weten welke moordpartijen onze harige vrienden aanrichten onder de vogeltjes,mollen, muizekes en kleine ratten. We hangen zelfs expres mezebollen omhoog, zodanig onze rakkers buffet aan huis krijgen. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Hond kopen, die jaagt katten weg uit de tuin. Probleem opgelost.
![]() |
Just kill the dog, pussy :-)
![]() |
Misschien een beetje dramatisch maar u kan ook zelf op jacht gaan op wilde katten die uw tuin komen bevuilen. (ik weigerde te schrijven: komen onderschijten :-D )
Een handig instrument daarvoor is: p.s. Niet te aux serieux nemen hé ... :rofl: |
De tax shift kan helpen!
In het kader van een tax shift van arbeid naar huisdieren:
Jaarlijks: Forfait (belastbaar feit: hebben van een huisdier) : 100EUR Toegevoegde taksatie (een inschatting van milieuschade en hinder): 5 euro per kilogram Ziezo,opgelost. Bedank me later maar 😈 |
Citaat:
|
Een taks vanaf het tweede (bepaald) huisdier zou niet slecht zijn...
enkele BE-gemeentes zullen het al doen (naar Duits voorbeeld) al vanaf 1 huisdier... Citaat:
Citaat:
Aja kattetaks mag vanaf 2017 in D ingevoerd worden, hondenbezitters voelden zich gediscrimineerd..., bovendien bestaan er echte huiskatten die dus niet meer nuttig zijn...: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be