Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   één neer, nog zeventien te gaan (https://forum.politics.be/showthread.php?t=230882)

vrijzinnige 15 april 2016 14:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE (Bericht 8068315)
Ik zal pas blij zijn als die Kristof Calvo iets uitsteekt wat die zijn kop gaat kosten (niet verwarren met IS toestanden). En dat bruin Turks geval met haar Limlburgs accent, als ik die nog maar zie dan beklaag ik die haar man al (maar die zal wel vreemd gaan en bij haar blijven voor haar royaal inkomen).

Over welk bruin Turks geval heb jij het NU ?
Zuhalleke Niemendalleke ?

Sywen 15 april 2016 14:08

volgende zou Joke Schauvlieghe moeten zijn met haar leugens...

Boduo 15 april 2016 14:30

Citaat:

Ik zal pas blij zijn als die Kristof Calvo iets uitsteekt wat die zijn kop gaat kosten (niet verwarren met IS toestanden). En dat bruin Turks geval met haar Limlburgs accent, als ik die nog maar zie dan beklaag ik die haar man al (maar die zal wel vreemd gaan en bij haar blijven voor haar royaal inkomen).

Dat "bruin Turks geval" is wel een Belgisch geval, geboren & getogen in Genk.
Het is de mooiste Vlaamse politica van het ogenblik.
Ze heeft zeer mooie blauwe ogen, bijna Huskie-ogen.

:cheer::cheer::cheer:

vrijzinnige 15 april 2016 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 8068428)
Dat "bruin Turks geval" is wel een Belgisch geval, geboren & getogen in Genk.
Het is de mooiste Vlaamse politica van het ogenblik.
Ze heeft zeer mooie blauwe ogen, bijna Huskie-ogen.

:cheer::cheer::cheer:

De verwarring is kompleet aan de rechterzijde 😂

fox 15 april 2016 15:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 8068327)
.. het stond altijd vast dat 'we' dit moesten terugbetalen en dat grootverdieners daarvan gespaard zouden blijven .. steun de rijken .. poep de bazen ..

Waar haal je dat?

Brakelaar 15 april 2016 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door killimandjaro (Bericht 8068288)
Laat deze regering vallen.
En zet dan Calvo en Kitir op belangrijke ministerposten in een nieuwe regering samen met de PS en het land is gered.

Woehaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!

en zeker dan met die pvda erbij, het is dan volledig naar de kloten!!

Sukkelaar 15 april 2016 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zandstraler (Bericht 8068286)
Gelukkig zijn de sossen ervan overtuigd dat ze de kassen volledig leeg geroofd hebben en zijn ze daarom niet geneigd brandweer te gaan spelen.

2 :-)

Sukkelaar 15 april 2016 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 8068295)
.. tijd om de vlomsche onafhankelijkheid uit te roepen ..

Begin je het te begrijpen?:?

Sukkelaar 15 april 2016 16:28

Citaat:

Persoonlijk vind ik dergelijke posts niet tof.

quercus 15 april 2016 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 8068291)
.. hoe erg kan dat zijn ? de achtendertig uren week staat bij het grof huisvuil .. de kleuterleidsters moeten 7 jaar langer werken .. de anderen tot hun zeven en zestigste .. de turteltaks moet betaald .. de kaaimantaks snijdt diep .. alcohol is 2 euro de fles meer .. maar vooral is er de suikertaks ..

Tut tut... betalen zul je en hard werken ook. En jij liefst nog meer dan anderen. Want het luilekkerlandbeleid van de sossen is de uiteindelijke reden waarom de regering deze maatregelen nu heeft moeten doorvoeren. De sossen zouden hiervoor zelfs strafrechtelijk moeten vervolgd worden.

Another Jack 15 april 2016 16:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 8068575)
Tut tut... betalen zul je en hard werken ook. En jij liefst nog meer dan anderen. Want het luilekkerlandbeleid van de sossen is de uiteindelijke reden waarom de regering deze maatregelen nu heeft moeten doorvoeren. De sossen zouden hiervoor zelfs strafrechtelijk moeten vervolgd worden.

Jij niet, hè?

4x10E6 15 april 2016 18:48

.. daarnet op de verrehoorder .. volgens madamme la ex-ministre is er sprake van een complot jegens haar persoontje en een georchestreerde theatrale verwarring .. boem paukenslag ..

Bobke 15 april 2016 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 8068328)
.. de voka als leidraad is ook niet bepaald een optie ..

Dat is waar.
Wij vluchten massaal naar landen waar se saria geldt.

4x10E6 15 april 2016 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 8068790)
Dat is waar.
Wij vluchten massaal naar landen waar se saria geldt.

.. u realiseert zich hopelijk dat in dergelijke landen het niet echt aangenaam wonen is .. afijn .. u doet maar wat u niet laten kan ..

Thuleander 15 april 2016 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 8068287)
En de sharia in te voeren.

Welnee. Onze feministen, liberalen en vrijzinnig humanisten gaan dat niet laten gebeuren hoor.
Die verdedigen hun Europese waarden tot de dood. :-)

Het Verzet 15 april 2016 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 8068875)
Welnee. Onze feministen, liberalen en vrijzinnig humanisten gaan dat niet laten gebeuren hoor.

Wat gaan die doen? Ne column in de gazet schrijven?

4x10E6 16 april 2016 07:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 8068913)
Wat gaan die doen? Ne column in de gazet schrijven?

.. men moet weten wat men wil .. eerst verplichten dat men tot zijn zeven en zestigste labeuren moet en dan mekkeren dat linkiewinkies en ander canaille de gazetten maar blijven volkladden met hun columns .. wat had men verwacht ? .. rik torfs gaat plotsklaps geen rekken vullen in den Aldi, joachim pohlmann gaat van vandaag op morgen geen kasseien leggen .. neen meneer, deze sujetten gaan ons vermeien met schrijfsels ..

brother paul 16 april 2016 07:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 8068327)
.. het stond altijd vast dat 'we' dit moesten terugbetalen en dat grootverdieners daarvan gespaard zouden blijven .. steun de rijken .. poep de bazen ..

ja t'is zoals altijd d eindruk geven dat de rijken gaan betalen en een belastingsvoetje uitvinden die niemand betaalt, en dan ondertussen de volledige massa afdrogen en armer maken, typisch progressieve belastingen niet sociaals aan in feite. Waarom geen progressieve BTW, progressieve benzinetaks, progressieve kilometerheffing, progressieve electriciteitstaks, progressieve sociale lasten, progressieve alchoholtaks, progressieve suikertaks, progressieve treinetiketten, progressieve ziekenhuisprijzen ?

brother paul 16 april 2016 07:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 8068875)

sowieso zou 50% van de gemeenschap, als vrouw, tegen de sharia moeten zijn
daarbovenop moet 50% van de hogere opgeleide automatisch ook wel ergens tegen de sharia zij omwille van discriminatoire, gebrek aan scheiding der machten etc Dus ja volgens mij is de sharia invoeren in een moderne maatschapij quasi onmogelijk.... maar bon de verrassingen zijn natuurlijk nooit de wereld uit

DewareJakob 16 april 2016 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brother paul (Bericht 8069278)
sowieso zou 50% van de gemeenschap, als vrouw, tegen de sharia moeten zijn
daarbovenop moet 50% van de hogere opgeleide automatisch ook wel ergens tegen de sharia zij omwille van discriminatoire, gebrek aan scheiding der machten etc Dus ja volgens mij is de sharia invoeren in een moderne maatschapij quasi onmogelijk.... maar bon de verrassingen zijn natuurlijk nooit de wereld uit

Je moet niet hoger opgeleid zijn om tegen de sharia te zijn. Twee bruikbare hersencellen is genoeg.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be