![]() |
Dat redelijk wat Vlamingen tegen de EU zijn, is ook vaak de schuld van sommige politiekers.
Die onpopulaire maar nodige maatregelen niet durven te verdedigen, en daarom maar laf verwijzen naar "we moeten van Europa" ... Terwijl het zo is dat wij niets 'moeten" van Europa. We moeten het van onszelf: we hebben eerst ons geëngageerd tot afspraken. Zolang de anderen die afspraken nakomen, is het in ons voordeel, en dan zwijgen we. Maar als we zelf die afspraken moeten nakomen, dan durven we al eens slabakken. Zo gaan het vanzelfsprekend niet ... . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2 ! |
Citaat:
Handel drijven met PS? Het is niet omdat gij op geld en een politiek postje uit zijt dat anderen dat ook doen. Want dat pikt u weer hé. Dat ik de blabla van u en uw partij- of geestesgenoten doorprik. Gij gelooft veel. Want men belooft u veel (in een onafhankelijk Vlaanderen). Kent gij het gezegde "veel beloven en weinig geven doet de zotten in vreugde leven"? |
Citaat:
|
Citaat:
En als je ze opeet zijn we van dit Europa af.;-) |
Citaat:
|
Europa kan de pot op ! Niks dan nadelen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Btw: vanuit mijn beroep weet ik welke gunstige invloed Europa gehad heeft op de consumentenprijzen. Mensen die (hoge) prijzen in de winkel koppelen aan Europa zijn gewoon mensen die totaal van niks weten. |
Citaat:
En bourgeois denkt dat hij Vlaanderen is. Dus Vlaanderen is machtig. Weeral een zoveelste ezelsbrug uit de wiskunde. :lol: |
Citaat:
Maar sterker wil niet zeggen meer. Ik wil terug meer autonomie voor Europa, maar wel betere samenwerking. Ik wil dus minder Europa maar sterker. Het probleem met referenda is dat het altijd voor of tegen is. |
Citaat:
Maar van Europa zult je evenals wij uw pollekes moeten af laten. Leidt U soms aan hoogheidswaanzin? Je mag er aan beginnen hoor. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Koekje is weer sarcastisch. Of hij is er weer mee aan het rammelen. Hij heeft een heel regiment "djingo bells" tussen zijn benen hangen en hij hoort zijn eigen geproduceerde muziek toch zo graag. :lol: |
Citaat:
Ze moeten hem zelfs niks meer beloven. Hij leeft constant in vreugde. :lol: |
Citaat:
- duur - alleen in het voordeel van de grotere landen - slecht economisch beleid - teveel bemoeinis - slecht beleid op het vlak van vluchtelingen en het tegenhouden ervan. - ongelimiteerde expansie, die geen zin meer heeft ... Moeten we nog doorgaan ? |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be