![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bijna allemaal,
maar de twee laatsten waren Vicenza en Bréscia. Ik ging vroeger liever naar Italië dan nu. Te druk geworden. . |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Altijd fijn wanneer een kind het veel verder schopt dan zijn ouders. Zo gaat de wereld vooruit. Ik geloof dat onze koning daar ook gestudeerd heeft. Citaat:
|
Siena ontbreekt, heiligschennis, cultuurbarbaar
![]() |
Rimini mocht er van mij ook bij omdat ik daar nog een vrijerke versleten heb en een heel mooie paraplu gekocht. :lol:
En problemen gehad om op vriendelijke manier de eigenaar van een kleine bar kwijt te geraken die beweerde zonder mij niet meer te kunnen leven. Ik heb hem tenslotte maar mijn adres in België gegeven : Rarestraat 69 in Zottegem :rofl: Goed dat het voor de internettijd was :lol: 't Kan ook Maffestraat geweest zijn, ik heb zo'n "adressen" in Zottegem vroeger wel eens meer gebruikt om opdringerige taxichauffeurs e.d. kwijt te geraken. Ik vraag me af of ze ooit brieven voor mij aangekregen hebben in Zottegem ;-) |
Citaat:
Milaan en Turijn staan nog dit jaar op het programma. |
Citaat:
|
plus Salerno, Assisi, Cremona, Treviso, Triëste, Perugia, Pisa, Siena, Grosseto.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
OK, 't zal aan de Italiaanse vrouwen liggen, vrees ik. Sedert mijn pensioen ben ik eer toevallig recht met mijn klikken en klakken in Spanje gevallen, maar dan wel voornamelijk Andalucia. Wel, daar zitten ook hete pepers in de schotels hoor. Wel anders dan in Italië, maar daarom niet verkeerd. . |
Citaat:
|
Citaat:
Nooit meer. De prijzen stonden niet deftig geafficheerd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be