![]() |
Zie hier de ware toedracht:
Citaat:
ze willen aanbeden worden |
Eigenlijk is een discussie over 'de wolf en de zeven geitjes' inhoudelijk even relevant.
Hoewel daar geen grote religieuze beweging achter zit. Hoewel... In Turkije misschien? :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Ene 'Panurge' was herder over een kudde schapen. Omdat hij de gierige 'moslim' eigenaar de les wilde spellen, kocht hij tegen een woekerprijs van hem: 1 schaap. Nadien en is het bijzijn van de voltallige kudde, wierp hij ZIJN schaap in de ravijn, waarop alle schapen hun onfortuinlijke rasgenoot volgden. Eigenlijk spijtig dat de 'Mo' er niet meer is, hé :-) Sorry, maar over uw 7 geitenverhaal, had ik tot heden nog niet gehoord. :oops: |
Citaat:
'Ge zult wel zien, na uw dood zult ge wel zien dat ik gelijk heb'! Kunt ge het nu niet bewijzen? Het is maar een voorstel; hé. |
Citaat:
Al die achterhoede gevechten zijn zinloos. Allemaal uitstel van executie. God bestaat niet. Zo simpel is het. |
Citaat:
Bij sommige modernistische geestelijken steekt dat enorm. Hun kerken lopen leeg, terwijl traditionalistische of conservatieve parochies mensen aantrekken en blijven aantrekken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kortom, we ratelen maar iets. |
Citaat:
Niets negatiefs trouwens. |
Citaat:
Ik kan er niets aan doen dat je het niet probeert te begrijpen, we hebben het er nogal over gehad. |
Citaat:
Citaat:
|
De echte katholieken moeten toch niet zoveel inzitten met de nieuwe maatregel van De Kesel !
Want god zal dat niet plezant vinden van zijn beslissing, dus na De Kesel zijn dood, gaat hem nogal bonen fretten in de hemel. (tussen haakjes: pietje de dood kwam met een overledene aan de poort van de hemel, maar Sint Pieter maakte van zijn gat: "ge zijt wel een uur en een kwart te laat !" antwoord van pietje de dood: ja maar, 't was voorzien dat hij zou overreden worden door een trein van de nmbs ....) . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be