![]() |
Citaat:
Die van ons heeft nog geen enkel aflevering gezien van 'Game of Thrones.' Ook niet van 'The Walking Dead' trouwens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het gaat er mij niet om het niveau van het spelleke.
Veel kijk ik ook niet naar de televisie, vb. De Mol heb ik maar gedeeltelijk gezien bij de allereerste jaaruitgave. Het gaat er ook niet om dat men zo'n dingen kan verpesten alleen op tv. Het kan ook in de sport of in andere amusementsmodi. Stel vb. dat een befaamd klassiek groot orkest een flashmob voorbereidt ... of eenderwat anders dat meer in jouw interessesfeer valt ... Eigenlijk is de vraag dus: kan men sommige entertainment zaken nog groots uitbouwen zonder dat miserieverkopers het prettig vinden om andermans pret te bederven. . |
Citaat:
Ze kunnen bijvoorbeeld rechtstreeks uitzenden. Als men op voorhand opneemt, loopt men het risico. |
Citaat:
Ze kunnen bijvoorbeeld rechtstreeks uitzenden. Als men op voorhand opneemt, loopt men het risico. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar daar gaat de draad niet over. Het gaat er over of in een digitaal tijdperk er alleen nog zaken georganiseerd worden op het niveau van een kermiskoers of een gezinsmonopolie-avondje. . |
ik heb geen geduld voor de reclames, ik kijk altijd uitgesteld.
voor mij is er niks verraden dus. |
Citaat:
Wijsheid is iets heel anders, dat komt nooit voor de teevee. |
Citaat:
|
Citaat:
Nochtans meen ik jou ooit op de Nederlandse tv te hebben gezien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be