![]() |
Citaat:
Hier heb ik nier meer woorden aan te verspillen dan dit peche. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij geeft iedereen die wel de sociale zekerheid nodig heeft om te overleven een barslechte naam, die mensen draaien op voor je fratsen, hoop dat op een moment een hulpverlener die je kent eens leest en de link legt. Je krijgt trouwens maar huursubsidie wanneer je ten minste vier jaar ingeschreven staat voor een sociale woning. |
Citaat:
|
Laat ons leven in gelukzaligheid.
Laat ons lachen naar elkaar. Elkaar helpen bij ongemakken in de maatschappij, zoals de buggy op de tram helpen. Begroet de chauffeurs, de medewerkers van de lijn in de metro, de militairen, de flikken, .... Want een glimlach kan veel bereiken waarde forumleden. Lach en de wereld zal teruglachen naar U. Geef en de wereld zal teruggeven aan U. We walk this road together, whatever weather. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ej wette gij wa? Haar op a gat. |
Citaat:
goeike trouwens. :-) |
Citaat:
ze verwijten van profiteur, en er zelf willen bijhoren?????? |
Citaat:
men herkend dat 800euro te weinig is om van te leven, en krijgt van alle kanten steun, woonbonus , hogere tegemoetkoming geneesmiddelen, enz ga je werken en verdiend 1000 euro , njet, trek je plan, dus waarom werken? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ps. Ik heb jaren de volle pot betaald voor het openbaar vervoer, tot iemand me eens zei dat ik het Omnium statuut bij de ziekenkas moest aanvragen en zo een voordelig bus/tram abonnement - alsook korting bij de Nmbs - kon bekomen. |
Citaat:
|
Citaat:
een euro teveel per jaar? tientallen of zelfs honderden euro's minder steun |
Citaat:
Je profiteert dus wel, eerst door domiciliefraude waar je ten onrechte een bedrag opstreek waar je geen recht op had en de tweede keer is onduidelijk, maar je vloog wel van de werkloosheidsuitkering naar het OCMW. Ik denk dat je beter kunt en ook best kunt werken, maar je hebt er gewoon geen zin in, das duidelijk. |
Laat Bem toch huismoeder zijn van een kroost. }-)
|
Citaat:
Jij free sex en ons bemmeke haar gezinnetje = win win. ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be