![]() |
Perzik staat weer hevig vandaag :D
|
Dat is mijn ADHD dat ontwaakt. Binnen enkele weken mijn ASS en het spel is weer vertrokken.
Alles staat of valt deze maal. |
tegen twee uur vanmiddag ongetwijfeld weer koekenbak! :p
|
Citaat:
Doe dus voor mijn part zotte dingen achter het stuur en ruïneer jezelf en je naasten. Ik hoop alleen dat je geen onschuldige slachtoffers maakt. |
Citaat:
ze moesten u nooit meer op de baan laten! |
Citaat:
Het is door cannabis dat mijn ASS en ADHD verdwijnt. Rilatin krijg ik niet omdat ik daar psychotisch van kan worden. Van cannabis ben ik niet psychotisch, wel van alcohol. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb nooit iets over uw adhd gezegd. krijg je dan geen Concerta ? |
Citaat:
Ik krijg iets dat mijn prikkels verminderd en dan iets tegen angsten. Geloof me, ik smeek daar achter pillen die het recht zouden krijgen in mijn hoofd zoals cannabis dat doet. Zeggen ze: Ben je psychotisch van cannabis? Zeg ik : neen enkel van drank. Zeggen ze: Beperkt uw blowen dan? Maar daarmee kan ik niet autorijden he. |
Citaat:
tegen prikkels en angsten, risperdal? |
Citaat:
Waar de ene strak van speed staat kom ik tot rust. |
Naar waar zou je wel rijden dan ?
Je hebt alles binnen handbereik daar aan het sjingsjansplaan :-) |
Citaat:
|
Citaat:
vraag toch concerta dan... ps waarom geeft je psy je geen rila, als dat toch zou werken bij u? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar denkt ge dat ik het ga krijgen? NEEN. Toen ik ritaline vroeg zei hij vlakaf neen. Waarom zou ik dan wel concerta krijgen? |
Citaat:
Dat is een methylfenidaat he. |
En al wie nog twijfelt...
Ik ga 900 euro betalen voor mijn diagnose. 900 BALLEN !!!!!! http://www.indigovzw.be/Home Ik scan ze in en post ze hier in vet cursief ja, gedaan met twijfelen. |
Citaat:
Het is een wetenschappelijk bewezen dosis die alleen mensen met andere rotzooi in het bloed of met genetische afwijkingen* minder alert en opmerkzaam maakt. * wil u een Syndroom van Down'rtje een rijbewijs geven? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be