![]() |
Citaat:
|
Citaat:
PS Eén ding heb ik wel geleerd tijdens mijn jaren bij Open VLD: ik herken politiek cynisme met mijn ogen dicht. Dit is weer zo'n voorbeeld. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/1265/Onderw...ngageren.dhtml |
Citaat:
|
Citaat:
Het kan evengoed de Waalse, Nederlands, Zweedse, Noorse, Duitse, Franse, ... zijn. Er zijn waarschijnlijk wel manieren van leven die de vrijheid nog hoger in het vaandel dragen dan de Vlamingen. Zoals de Nederlanders bijvoorbeeld die er niet onmiddellijk graten in zien dat er al eens een jointje gerookt wordt. |
Citaat:
Wij kunnen bijvoorbeeld niet stellen dat we dieren goed behandelen als onderdeel van onze cultuur, het jaïnisme is daar veel beter in. Maar we kunnen het wel een manier van leven maken. |
De duivel vond ook dat hij superieur was aan Adam vzmh.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Moslims zijn superieur aan niet-moslims. De 'meest conservatieve moslims' willen 'jullie' niet bijbenen in kufr.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze zijn al een paar keer veranderd van hype: eerst waren zelfs Italianen en Spanjaarden niet "proper" ... . |
'Onze' waarden zijn niet superieur, integendeel, en dat is ook de reden waarom onze samenleving omver wordt gelopen.
Zij is gewoon een wanhopige feministe omdat wij die zogezegd superieure waarden helemaal niet wensen te verdedigen. |
Citaat:
Zielig gewoon, je domme opmerkingen en blind religieus gezwam. Je lijkt wel een gebrainwasht sektelid. |
Citaat:
Neme het vluchtelingenprobleem, goed dat je die mensen redt maar zet ze nooit af in Europa maar of de oevers van die landen waaruit ze vertrekken. Europa zit al met veel te veel mensen die van de samenleving afhankelijk zijn, meer kan gewoon niet. Dus redden ja, maar wel afzetten in de landen waaruit ze vertrekken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be