![]() |
Citaat:
Citaat:
trolololo |
Citaat:
Citaat:
trolololo |
Citaat:
Ik wil wel, tijd voor hobbies en toch geld genoeg om te overbuggen. |
Citaat:
En als ik nog even verder doortrek ... had uw ma beter niet kinderloos gebleven zodat de een of ander gesubsidieerde luiwammes een grotere dop kon krijgen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan maar het geweer van schouder veranderen hé: afschaffen die profiteursregels waar ik niet van kan profiteren! Ikke, opperprofiteur bembem, wil méér voor mezelf. Ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikkeeeeee |
Citaat:
Die moeten allemaal op eer ik verander naar mijn nieuwe job. Doe ik dat niet, worden ze uitbetaald en verlies ik haast 60% aan de staat, die er luiaards gelijk gij mee betalen. En dat wil ik niet. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is nog duizend keer erger. Een niet-Vlaming (=bembem) zit te zagen dat haar uitkering naar boven moet en dat daarvoor maar geld moet gehaald worden bij andere niet-Vlamingen met veel kinderen. :lol: Je bent net hetzelfde als die mensen. Nog erger zelfs |
Citaat:
wat jij gelooft is van geen tel. Wat jij wil is van geen tel. Wat jij denkt is van geen tel. Jij bent niemand, behalve een lui wicht, dat letterlijk (in verschillende winkels, zoals je zelf aangaf) en figuurlijk (van de maatschappij via uw uitkering) een dief is. |
Waarom zouden de uitkeringen naar omhoog moeten? Om het verschil met wat werkende mensen verdienen nóg kleiner te maken?
|
Citaat:
Bij sommige bevolkingsgroepen wiens kinderen op straat worden opgevoed en wiens kinderen je niet ziet in sportclubs en/of jeugdbewegingen kan dat geld volstaan. Maar ja als jij kinderen wenst die anderen overvallen om hun smartphone of Adidas schoenen ('t zou me eigenlijk niet verbazen indien wel). Kindergeld is een hulp geen wedde voor uw kind. :roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be