Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Gaia dilemma. Steunen of niet? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=241574)

Universalia 19 december 2017 10:15

Ik ben ook pro dierenwelzijn maar ik denk dat er uiteindelijk maar één dier zal overblijven op de Aardkloots dezes en dat is het meest vernietigende: de mens.

Wat baten kaars en bril als de uil niet lezen wil? :?

TheFourHorsemen 19 december 2017 14:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid (Bericht 8601485)
Ik ben ook een dierenvriend. Ik ben zelfs dol op dieren. Entrequôte bijvoorbeeld.

En(tre)quête?

Lof der Zotheid 20 december 2017 12:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 8601733)
En(tre)quête?

Ja zeg, mijn spelling was niet helemaal korrekt. Allez, om een duidelijk voorbeeld te geven: een lekker mals en sappig biefstuk.

En om te bewijzen dat mijn liefde voor dieren zich niet enkel tot voedsel beperkt, verheug ik mij mede te delen dat bontmantels mijn goedkeuring ook best kunnen wegdragen.

Dadeemelee 20 december 2017 12:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid (Bericht 8602397)
Ja zeg, mijn spelling was niet helemaal korrekt. Allez, om een duidelijk voorbeeld te geven: een lekker mals en sappig biefstuk.

En om te bewijzen dat mijn liefde voor dieren zich niet enkel tot voedsel beperkt, verheug ik mij mede te delen dat bontmantels mijn goedkeuring ook best kunnen wegdragen.

Dank zij mijn bijdrage zal Gaia uw bontmantels gratis komen scheren :)

Jay-P. 20 december 2017 12:36

NIET STEUNEN, dat kutwijf Degreef. Heb daar destijds ernstig mee in de clinch gelegen toen zij en hare Michel ('t was nog aan, tussen beiden toen) mijn vorig pand in de Paleizenstraat wou huren, midden jaren negentig.

Anna List 20 december 2017 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8598937)
Voor iedereen twee pensen en een bitje compot.

zie maar dat je je niet overeet! ...

Anna List 20 december 2017 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8601503)
Ik ben ook pro dierenwelzijn maar ik denk dat er uiteindelijk maar één dier zal overblijven op de Aardkloots dezes en dat is het meest vernietigende: de mens.

Wat baten kaars en bril als de uil niet lezen wil? :?

mieren of oceaanwormen maken veel meer kans

Xenophon 20 december 2017 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 8602413)
NIET STEUNEN, dat kutwijf Degreef. Heb daar destijds ernstig mee in de clinch gelegen toen zij en hare Michel ('t was nog aan, tussen beiden toen) mijn vorig pand in de Paleizenstraat wou huren, midden jaren negentig.

Ah ok, dat was jij.

Anna List 20 december 2017 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8602402)
Dank zij mijn bijdrage zal Gaia uw bontmantels gratis komen scheren :)

morgen!

eno2 20 december 2017 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8598315)
Ik sympathiseer met hun actie voor het dierenwelzijn, maar ik vertrouw hen voor geen kloten: als ze gelegenheid daartoe zouden krijgen, dan gaan ze iedereen verplichten om vegetariër of zelfs veganist te worden.

Hoe kan je nou iemand verplichten om vegetariër of zelfs veganist te worden.
Je zou het nog niet eens gepresteerd krijgen als je het wou.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be