![]() |
Citaat:
Daar komt iedereen per bakfiets of te voet naartoe hoorde ik. |
Citaat:
|
Citaat:
De MR afranseling staat in de sterren geschreven, maar weinigen willen het zien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij krijgt zelfs een eigen draad hier met zijn verklaring over de verklaring van Michel over de verklaring van Francken. Eat that Francken :-P |
Citaat:
Tenslotte zullen wanneer de PS stemmen verliest die stemmen naar de plaatselijke PVDA gaan. En met wie gaan die communistische jongens en meisjes samenwerken, MR of PS? Wie zingt er net zoals de PVDA, op hun congres, met gebalde vuist, de Internationale, de MR of de PS? |
Citaat:
|
Op dit forum worden de draden over Francken met vijf tegelijk samengevoegd omdat het er teveel zijn.
Allemaal omdat Calvo het nieuws haalt. :lol::lol::lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Pas op, ik vind hem ook een blaaskaak. Maar hij komt in het nieuws. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb eens gekeken hoe ze dit bij Groen volgens hun eigen partijprogramma zouden aanpakken: Citaat:
Terugkeerders zouden zij dus gewoon vrij laten rondlopen en in de illegaliteit laten verdwijnen. En dan na enkele jaren zomaar naturaliseren alsof het niks is zeker... |
Citaat:
Er verandert hier ene van onderwerp! :lol::lol::lol: |
Citaat:
Ze zien Francken veel op tv en die praat goed: :thumbsup: Ze zien Calvo veel op tv en die praat goed: :thumbsup: |
Citaat:
Die zit al langer in de politiek en ook hij, nu op leeftijd, durft nu te zeggen waar het op staat. Geen gezwans meer .... |
Citaat:
Geen piep heeft hij gelaten tijdens de Brusselse rellen....:lol: |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be