Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Lunchpauze (https://forum.politics.be/showthread.php?t=242561)

IJsboer 23 februari 2018 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8654157)
Verkoop je ijs ?

Zoals IJsboerke, maar dan in het groot ?

Ik lever ICT diensten.

Ik verkoop ook wel dingen, maar dat zijn enkel fratsen.

Anna List 23 februari 2018 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 8654407)
Ik lever ICT diensten.

Ik verkoop ook wel dingen, maar dat zijn enkel fratsen.

in loonverband of als consultant? :-P

IJsboer 23 februari 2018 12:59

Consultant :P

Anna List 23 februari 2018 13:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 8654448)
Consultant :P

ik hoor dat je vooral in de Brusselse regio lucratief zaken kan doen, succes gewenst! ;-)

Eduard Khil 23 februari 2018 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8654450)
ik hoor dat je vooral in de Brusselse regio lucratief zaken kan doen, succes gewenst! ;-)

[achterlijke linksenmodus] alle consultants zijn graaiers en klootzakken! [/achterlijke linksenmodus]

:lol:

Anna List 24 februari 2018 10:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8654620)
[achterlijke linksenmodus] alle consultants zijn graaiers en klootzakken! [/achterlijke linksenmodus]

:lol:

komkom, gooi dat nu ook weer niet in een links rechts verhaal ... ik heb toch ook mijn bedenkingen bij bedrijven die consultants binnenhalen hoor. ;-)

meestal komen die dan uiteindelijk bij mij vragen wat er moet gebeuren en wat de beste oplossing zou zijn en zetten dat dan in hun rapport...

:?

uiteraard ligt de schuld hiervan niet bij de consultant.

Eduard Khil 24 februari 2018 10:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8654965)
uiteraard ligt de schuld hiervan niet bij de consultant.

tuurlijk niet. Dat is slecht management

Op mijn eerste werk liepen er jonge SAP consultants rond. Ook tegen de 1k per dag, met de bmw z4 naar het werk, maar als je hen een vraag stelde of een probleem voorlegde, wisten ze het antwoord niet :lol:
We waren beter gediend met onze eigen IT mensen

Marie van de koster 24 februari 2018 17:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8654981)
tuurlijk niet. Dat is slecht management

Op mijn eerste werk liepen er jonge SAP consultants rond. Ook tegen de 1k per dag, met de bmw z4 naar het werk, maar als je hen een vraag stelde of een probleem voorlegde, wisten ze het antwoord niet :lol:
We waren beter gediend met onze eigen IT mensen

Met SAP heb ik ooit een farce beleefd. Dat was toen ik ergens met een tijdelijk contract werkte en ze begonnen toen met SAP R4 (is dat de juiste versie, het is al zo lang geleden, ik kan me vergissen). We moesten allemaal een opleiding volgen. Mijn contract zou de volgende week beëindigd worden en dus zag ik het nut er niet van in. Maar ik moest meedoen. Terwijl de andere collega's de uitleg volgden, zat ik naar buiten te kijken want daar zaten heel mooie, grote vlinders en die vond ik veel interessanter dan die saaie SAP die ik toch nooit zou gebruiken ...
De volgende week : bye bye lieve collega's.
Twee dagen later telefoon : Marie kom terug aub want dat stagiairke kan dat niet en dat jobstudentje snapt nergens iets van, we hebben u nodig!
Natuurlijk was ik wel blij dat ik zo gesmeekt werd om te komen werken maar daar zat ik de eerste dagen naar mijn scherm te staren en het cursusboek te doorblaren want die stomme SAP was een groot raadsel voor mij!
:-P

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be