| Marie van de koster |
24 februari 2018 17:02 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil
(Bericht 8654981)
tuurlijk niet. Dat is slecht management
Op mijn eerste werk liepen er jonge SAP consultants rond. Ook tegen de 1k per dag, met de bmw z4 naar het werk, maar als je hen een vraag stelde of een probleem voorlegde, wisten ze het antwoord niet :lol:
We waren beter gediend met onze eigen IT mensen
|
Met SAP heb ik ooit een farce beleefd. Dat was toen ik ergens met een tijdelijk contract werkte en ze begonnen toen met SAP R4 (is dat de juiste versie, het is al zo lang geleden, ik kan me vergissen). We moesten allemaal een opleiding volgen. Mijn contract zou de volgende week beëindigd worden en dus zag ik het nut er niet van in. Maar ik moest meedoen. Terwijl de andere collega's de uitleg volgden, zat ik naar buiten te kijken want daar zaten heel mooie, grote vlinders en die vond ik veel interessanter dan die saaie SAP die ik toch nooit zou gebruiken ...
De volgende week : bye bye lieve collega's.
Twee dagen later telefoon : Marie kom terug aub want dat stagiairke kan dat niet en dat jobstudentje snapt nergens iets van, we hebben u nodig!
Natuurlijk was ik wel blij dat ik zo gesmeekt werd om te komen werken maar daar zat ik de eerste dagen naar mijn scherm te staren en het cursusboek te doorblaren want die stomme SAP was een groot raadsel voor mij!
:-P
|