Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   spaar voor gratis lekkers met de App van McDonalds! i'm lovin' it :-))))) (https://forum.politics.be/showthread.php?t=242568)

Anna List 12 april 2018 06:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8688454)
woooooo! it's magic!! ik ben vandaag een happy meal gaan eten en heb tegelijk het ticketjes verzamelen + code inscannen gestest en guess what? -> 2de ticketje (dus niet dat v m'n happy meal maar een 'gevonden', lol) passeerde! oftewel 44 punten erbij! :clapping:

ik zit nu aan 75 punten!! goed voor een kleine friet! :clapping:

nog 25 punten en ik heb een cheeseburger!!!

(maar ik ga verder met ticketjes searchen om 400 punten te hebben -> goed voor een mc medium menu!!) hehehehehehe XD!

yes, i'm lovin' it!! now i can (almost) eat 4 free in my fav fastfood joint!! :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: soooooo happy! XD!

mijn ticketje zou je zo maar krijgen!!
nu ja, k heb makkelijk praten, ik kom daar nooit, ttz da's toch al zeker meer dan 20 jaar geleden
ps toen ik nog studeerde zochten die wel altijd personeel, t is maar een ideetje hé, kan je de ticketjes altijd meteen zelf wegsteken. :p

Jay-P. 12 april 2018 07:37

Citaat:

woooooo! it's magic.
yes, i'm lovin' it!

Kan iemand aan Bem uitleggen dat dat van de bloemekes & bijtjes anders werkt?

Tavek 12 april 2018 08:16

Citaat:

woooooo! it's magic!! ik ben vandaag een happy meal gaan eten en heb tegelijk het ticketjes verzamelen + code inscannen gestest en guess what? -> 2de ticketje (dus niet dat v m'n happy meal maar een 'gevonden', lol) passeerde! oftewel 44 punten erbij! :clapping:

nog 25 punten en ik heb een cheeseburger!!!

(maar ik ga verder met ticketjes searchen om 400 punten te hebben -> goed voor een mc medium menu!!) hehehehehehe XD!

yes, i'm lovin' it!! now i can (almost) eat 4 free in my fav fastfood joint!! :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: soooooo happy! XD!

Ge zijt nog zieliger dan baby seals die afgeknuppeld worden.

Anna List 12 april 2018 08:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8688555)
Ge zijt nog zieliger dan baby seals die afgeknuppeld worden.

ik heb gisteren naar die lieve premier van Canada gemaild om hem te vragen de quota daarvoor te verminderen (liefst naar 0) ...

Lof der Zotheid 12 april 2018 08:28

Daar is iemand er precies rap overheen dat ze bijna 40 is, en in Merksem vastzit...

NieuwNoors 13 april 2018 10:11

Tip voor bembem: Terwijl ge in de Mc Do zijt, doorzoek de afvalbak. De meesten smijten hun bonneke daarin, samen met hun afval. Kijk ook alle tafeltjes na: mss laat er iemand zijn ticketje liggen. Kassa-kassa! :-D

Tavek 13 april 2018 10:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 8689623)
Tip voor bembem: Terwijl ge in de Mc Do zijt, doorzoek de afvalbak. De meesten smijten hun bonneke daarin, samen met hun afval. Kijk ook alle tafeltjes na: mss laat er iemand zijn ticketje liggen. Kassa-kassa! :-D

Zelfrespect, onbekend bij jullie.

NieuwNoors 13 april 2018 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8689624)
Zelfrespect, onbekend bij jullie.

K&K, weet je wel? Wat een verzuurde reactie zeg.:roll:
Zelf kom ik zo goed als nooit in zo'n Mc-Do en ik zou het nooit in mijn hoofd halen om ticketjes uit de vuilbak te halen.
ps: vanaf nu zal ik alles wat jij in K&K schrijft ook serieus nemen.

Het Verzet 13 april 2018 13:47

Mensen die vrijwillig naar de McDo gaan hebben sowieso geen zelfrespect. Het karton waar het in zit heeft meer smaak en is nog gezonder.

Eyjafjallajökull 13 april 2018 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 8689756)
K&K, weet je wel? Wat een verzuurde reactie zeg.:roll:
Zelf kom ik zo goed als nooit in zo'n Mc-Do en ik zou het nooit in mijn hoofd halen om ticketjes uit de vuilbak te halen.
ps: vanaf nu zal ik alles wat jij in K&K schrijft ook serieus nemen.

Waarom zou je posts in K&K minder serieus nemen ? :?

On topic : hoeveel keer per jaar komt je kleinkind in een macdonalds ?

BigF 13 april 2018 14:35

Mijn Fake News Blocker Plugin gaat af in deze draad...

Citaat:

spaar voor gratis lekkers met de App van McDonalds! i'm lovin' it :-)))))

NieuwNoors 13 april 2018 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8689792)

Dat weet ik niet; dat moet ik aan de ouders vragen.
Wanneer kleinkind(eren) hier is/zijn kook ik een verse maaltijd.
Wel hou ik rekening met wat kind graag eet. 1tje is dol op wortelstoemp en ander is dol op spinaziepuree. :-)

Gipsy 13 april 2018 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 8689787)
Mensen die vrijwillig naar de McDo gaan hebben sowieso geen zelfrespect. Het karton waar het in zit heeft meer smaak en is nog gezonder.

Het brood is zoals een spons daar kuisen ze de ramen van de Macdo mee. De geur van het frietvet is om te kotsen. Het enige goede dat ze hebben is hun Mac Café. Soms want er is ook verschil in waar, er staat daar soms onhandig personeel dat je zin hebt over de toog te springen en zelf je koffie te maken.
En toch zitten die koten altijd vol en het is niet eens goedkoop.

NieuwNoors 13 april 2018 20:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 8690037)
Het brood is zoals een spons daar kuisen ze de ramen van de Macdo mee. De geur van het frietvet is om te kotsen. Het enige goede dat ze hebben is hun Mac Café. Soms want er is ook verschil in waar, er staat daar soms onhandig personeel dat je zin hebt over de toog te springen en zelf je koffie te maken.
En toch zitten die koten altijd vol en het is niet eens goedkoop.

Je bent precies goed op de hoogte van het reilen en zeilen in de Mc Do Gipsy?
Ik ga er echt hééééééél zelden naartoe. Liefst nooit.

NieuwNoors 13 april 2018 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8689792)

Ik heb deze vraag beantwoord. Toch een wedervraagje: wat kan het jou schelen Eya?
Ik (als oma) heb echt nog nooit gevraagd aan mijn kinderen hoe vaak de kleinkinderen naar de MC DO gaan.

Gipsy 13 april 2018 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 8690047)
Je bent precies goed op de hoogte van het reilen en zeilen in de Mc Do Gipsy?
Ik ga er echt hééééééél zelden naartoe. Liefst nooit.

Zoals gezegd hun Mac Cafe valt mee, te zien waar. Starbucks is een rip off voor pretentieuze kloten en soms is er altijd geen gelegenheid waar je een deftige koffie kan drinken. Feitelijk heb ik het liefst die Spaanse waar je de lepel bijna recht kan inzetten. Heb thuis ook een redelijk zwaar volautomatisch espresso machine maar overdrijf soms.

bembem 13 april 2018 22:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8688501)
mijn ticketje zou je zo maar krijgen!!
nu ja, k heb makkelijk praten, ik kom daar nooit, ttz da's toch al zeker meer dan 20 jaar geleden
ps toen ik nog studeerde zochten die wel altijd personeel, t is maar een ideetje hé, kan je de ticketjes altijd meteen zelf wegsteken. :p

:-D

(ik heb daar vroeger nog gewerkt, een 3 maanden ad keyserlei ^^)

bembem 13 april 2018 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 8689623)

ha mais wiiiiii! dat ik daar niet aan gedacht heb!! LOL

dalibor 13 april 2018 22:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 8690061)
Zoals gezegd hun Mac Cafe valt mee, te zien waar. Starbucks is een rip off voor pretentieuze kloten en soms is er altijd geen gelegenheid waar je een deftige koffie kan drinken. Feitelijk heb ik het liefst die Spaanse waar je de lepel bijna recht kan inzetten. Heb thuis ook een redelijk zwaar volautomatisch espresso machine maar overdrijf soms.

Uiteraard. Je kan uitstekende koffies drinken in talloze bars waar ze Illy, Kimbo, Segafredo of Roode Pelikaan schenken. Je noemt net de minste plekken voor een koffie.

bembem 13 april 2018 22:34

newsflash: vandaag wederom een ticketje wezen scoren: 83 punten erbij!!
ik zit nu in totaal aan 153 punten... goed voor bijna 2 cheeseburgers!!!!!! hehehehehe aan dat tempo zit ik straks aan m'n 400 points!!!!! :-)))))))))

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be