![]() |
Citaat:
nu ja, k heb makkelijk praten, ik kom daar nooit, ttz da's toch al zeker meer dan 20 jaar geleden ps toen ik nog studeerde zochten die wel altijd personeel, t is maar een ideetje hé, kan je de ticketjes altijd meteen zelf wegsteken. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Daar is iemand er precies rap overheen dat ze bijna 40 is, en in Merksem vastzit...
|
Tip voor bembem: Terwijl ge in de Mc Do zijt, doorzoek de afvalbak. De meesten smijten hun bonneke daarin, samen met hun afval. Kijk ook alle tafeltjes na: mss laat er iemand zijn ticketje liggen. Kassa-kassa! :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
Zelf kom ik zo goed als nooit in zo'n Mc-Do en ik zou het nooit in mijn hoofd halen om ticketjes uit de vuilbak te halen. ps: vanaf nu zal ik alles wat jij in K&K schrijft ook serieus nemen. |
Mensen die vrijwillig naar de McDo gaan hebben sowieso geen zelfrespect. Het karton waar het in zit heeft meer smaak en is nog gezonder.
|
Citaat:
On topic : hoeveel keer per jaar komt je kleinkind in een macdonalds ? |
Mijn Fake News Blocker Plugin gaat af in deze draad...
Citaat:
|
Citaat:
Wanneer kleinkind(eren) hier is/zijn kook ik een verse maaltijd. Wel hou ik rekening met wat kind graag eet. 1tje is dol op wortelstoemp en ander is dol op spinaziepuree. :-) |
Citaat:
En toch zitten die koten altijd vol en het is niet eens goedkoop. |
Citaat:
Ik ga er echt hééééééél zelden naartoe. Liefst nooit. |
Citaat:
Ik (als oma) heb echt nog nooit gevraagd aan mijn kinderen hoe vaak de kleinkinderen naar de MC DO gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
(ik heb daar vroeger nog gewerkt, een 3 maanden ad keyserlei ^^) |
Citaat:
|
Citaat:
|
newsflash: vandaag wederom een ticketje wezen scoren: 83 punten erbij!!
ik zit nu in totaal aan 153 punten... goed voor bijna 2 cheeseburgers!!!!!! hehehehehe aan dat tempo zit ik straks aan m'n 400 points!!!!! :-))))))))) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be