Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Mobiliteit & verkeersveiligheid (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=210)
-   -   Hamburg keilt dieselrijders buiten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=243611)

Profiteur 18 mei 2018 12:33

Lager onderwijs uitgedaan? Geld sparen omdat je een nieuwe wagen MOET kopen :roll: OK je hebt mij overtuigd. Ik ben hier tegen een debiel aan het zeveren :evil: IK ga mijn gras afrijden en mij een pint ingieten. Genoeg nutteloze en simplistische praat voor vandaag gelezen.

Micele 18 mei 2018 12:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur (Bericht 8718959)
Lager onderwijs uitgedaan? Geld sparen omdat je een nieuwe wagen MOET kopen :roll: OK je hebt mij overtuigd.

Lezen kun je blijkbaar niet.

Welk merk en motor wil je?
https://www.autoscout24.be/nl/

Profiteur 18 mei 2018 12:37

Gelooft gij een website die waarschijnlijk door een of ander groen kabinet is opgesteld? Ik heb die site even snel bekeken en voor mij is dat gewoon compleet fake news. Maar als jij goedgelovig wilt zijn mij niet gelaten.

Micele 18 mei 2018 12:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur (Bericht 8718965)
Gelooft gij een website die waarschijnlijk door een of ander groen kabinet is opgesteld? Ik heb die site even snel bekeken en voor mij is dat gewoon compleet fake news. Maar als jij goedgelovig wilt zijn mij niet gelaten.

Is dit een fake website?
https://www.autoscout24.be/nl/

Profiteur 18 mei 2018 12:42

Neen dat is een verkoopssite :lol:

Maar ik ben daarstraks 10 liter benzine gaan kopen en het grasmachine is aan het roepen. Dus ik kan niet verder zeveren. Ik zal het straks of morgen wel komen lezen wat er zo spectaculair is aan autoscout. Maar je kan beter naar mobile.de gaan kijken. Veel beter ;-)

Micele 18 mei 2018 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur (Bericht 8718972)
Neen dat is een verkoopssite :lol:

En een aankoopsite. Wat valt daarmee te lachen? :roll:

Tavek 18 mei 2018 14:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur (Bericht 8718945)
Ik was al om 5.30 uur uit mijn bed en heb al een kleine 20 kilometer joggen/wandelen achter de rug. En gij? En ik moet geen een superdeluxe mercedes of bmw krijgen, laatste technologie, desnoods plug in hybrid hebben. Ik wil geen slaaf meer zijn. Ik hoef geen stress meer te hebben. Ik weiger elke dag in de files tussen de Buitenlandse vrachtwagens kamikaze te gaan spelen. Maar ik ben wel hoopvol dat jij nog vele jaren uw droomjob mag houden. Wat ze bij u afhouden gaan ze mij mogen (moeten) geven ;-) Merci Tavek :-)

Vandaag heb ik in huis gewerkt. In Mei werk ik zo goed als 3/5, dankzij de feestdagen :D

Ik werk niet voor een KMO, ik werk me niet kapot.

Tavek 18 mei 2018 14:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur (Bericht 8718945)
Ik was al om 5.30 uur uit mijn bed en heb al een kleine 20 kilometer joggen/wandelen achter de rug. En gij? En ik moet geen een superdeluxe mercedes of bmw krijgen, laatste technologie, desnoods plug in hybrid hebben. Ik wil geen slaaf meer zijn. Ik hoef geen stress meer te hebben. Ik weiger elke dag in de files tussen de Buitenlandse vrachtwagens kamikaze te gaan spelen. Maar ik ben wel hoopvol dat jij nog vele jaren uw droomjob mag houden. Wat ze bij u afhouden gaan ze mij mogen (moeten) geven ;-) Merci Tavek :-)

Jammer dat je 20 jaar als slaaf hebt gewerkt.

Ik ben wat assertiever.

Thuleander 18 mei 2018 15:57

In Hamburg hoef ik gelukkig niet te zijn.
Net als in Antwerpen.

#dieselforlife

Micele 18 mei 2018 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 8719091)
...
#dieselforlife

Citaat:

Dieselgate: 5.000 Europese doden per jaar?

Een studie schat dat in Europa jaarlijks bijna 5.000 mensen overlijden als gevolg van de te hoge dieseluitstoot. Als de werkelijke uitstoot overeen zou komen met de norm, zouden deze mensen met andere woorden niet vroegtijdig overleden zijn.

10.000 doden per jaar in Europa (de 28 EU-lidstaten + Noorwegen en Zwitserland) zijn het gevolg van de fijnstofuitstoot van passagiersvoertuigen. Het grootste deel daarvan zou te wijten zijn aan dieselmotoren. Een nieuwe studie van Environmental Research Letters bevestigt die cijfers en geeft aan dat 4.750 voortijdige overlijdens hadden kunnen worden vermeden als de uitstoot van stikstofoxiden (NOx) en van fijnstof op de weg overeen zou komen met die in het laboratorium.

reservespeler 18 mei 2018 17:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 8718954)
Verkopen en een milieuvriendelijkere wagen kopen, prachtige benzines genoeg op de ocassiemarkt.

Met onze benzine euronorm 5 zit ik safe tot 2040. Lol.

Integendeel, je moet niets opleggen. Je spaart zelfs geld uit want een benzinewagen is goedkoper in onderhoud. :-P

Alsof een benzinewagen zoveel beter is.
Jongens toch, het leven kan simpel zijn voor sommigen onder ons.

reservespeler 18 mei 2018 17:31

Ageren tegen de dieselwagens en dan met een goed gevoel het vliegtuig op naar veen vakantiebestemming.

Micele 18 mei 2018 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8719164)
Alsof een benzinewagen zoveel beter is.
Jongens toch, het leven kan simpel zijn voor sommigen onder ons.

Die is ook beter. :-)

Micele 18 mei 2018 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8719166)
Ageren tegen de dieselwagens en dan met een goed gevoel het vliegtuig op naar veen vakantiebestemming.

Dat kan alleen maar een wereldwijde samenzwering zijn. :rofl:

Maar neen toch:

Tavek 18 mei 2018 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 8719091)
In Hamburg hoef ik gelukkig niet te zijn.
Net als in Antwerpen.

#dieselforlife

Hebt gij een rijbewijs ?

Hoe normie.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be