![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Normaler wijze verlaat de 'kapitein' het schip altijd als laatste als er een dreigend gevaar bestaat. Maar dat is scheepvaart zeker? :-D |
Citaat:
|
Citaat:
Antwerpen het multicultureel centrum van Vlaanderen. De stad waar de bendes hun drugoorlog openlijk op straat uitvechten. En waar het verkeer dagdagelijks goed in de knoop ligt. En waar het vaak stinkt door de rotzooi die overal blijft liggen. Moet er nog zand zijn? |
Citaat:
Een beetje zoals de Belgische grondwet, dat kan dan samen in de vuilbak en dan ligt Brussel gewoon als Vlaamse hoofdstad in Vlaanderen. |
Citaat:
We gaan onze geachte mede-forummers toch niet weer eens met die onzin confronteren, toch? |
Citaat:
De 'sterkte van middeleeuws Vlaanderen'! Wat ge hier allemaal leest!:-D |
Citaat:
Brussel is inderdaad nog enkel zijn eigen hoofdstad van het "région ?* part entière", een struikelblok midden in het land! Welke Vlaming voelt Brussel nog aan als "zijn hoofdstad"? |
Citaat:
je weet zoals ik dat vlaanderen nooit onafhanklijk word, de wever en zijn clique hebben julie goed belachlijk gemaakt :D |
Citaat:
Trouwens, het gaat daar niet over maar over het begrip "hoofdstad"... De Vlamingen moeten Brussel niet hebben en de Walen eigenlijk ook niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Op het terrein ligt Brussel in Vlaanderen, tot spijt en razernij van al wie daar niet mee kan leven en de realiteit ontkend. |
Citaat:
Mar allez, ik zal mijn goed hart tonen en nog eens de landkaart posten van een België zonder Grondwet. ![]() Ik nodig jou dan ook uit om aan te tonen dat Brussel in Vlaanderen ligt. |
Citaat:
Maar ze treden er tegen op: voorlopige straffen voor doodslag en de daders die gewoon vrij rondlopen gaat inderdaad de goede richting uit... |
Citaat:
Duidelijk genoeg ????? |
Citaat:
Tegen dat uitschot wordt, voor een keer wel effectief, met kennis van zaken en met een nooit tanende en/of aflatende energie opgetreden... Kwatongen zullen spreken over regelrecht anti-Vlaams racisme. Geen probleem; ze hebben de controleurs die tegen alle vormen van racisme moeten optreden in hun rangen en die zitten met hun dikke konten op het deksel van de beerput opdat hij niet geopend zou kunnen worden... La Belgique dus ten voete uit... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En daar kan de Wever of om het even welke politicus weinig aan veranderen... Maar eens de bevolking in beweging kan er op korte tijd veel gebeuren... En dikwijls weet men niet welke onverwachtste en plotse druppel, hoe onschuldig op het eerste zicht ook, het is die de emmer doet overlopen... |
Citaat:
Jij toont wel aan dat Brussel geen deel uitmaakt van Vlaanderen, waarvoor dank. Maar nogmaals, Xenophon zal niet akkoord gaan met jou. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be