![]() |
Citaat:
Want al die vluchtelingen die door de NGOschepen en via de Balkanroute naar hier komen, zijn illegalen, die naar het VK willen. De Visegradlanden zeggen heel eenvoudig hetzelfde als jou, willen ze naar hier komen, dat ze dan de officiele wegen gebruiken en niet via mensensmokkelaars. Uit heel de bespreken van de ministers van de EU-lidstaten is er trouwens enkel uit de bus gekomen, dat geen enkel land vrijwillig opvangcentra willen bouwen en openen en dat ze niet bereid zijn om vrijwillig asielzoekers van die centra te aanvaarden. |
Mensen zonder wettig verblijf, illegalen, hoorn des overvloeds zoekers gelijk de deur wijzen lijkt mij de enige goede optie om alles daarna terug een beetje op orde te zetten en op rolletjes te laten lopen.
Maar ... (daar heb je die eeuwige maar weer de stouterd!!) Mensen zonder wettig verblijf ‘ILLEGALEN’, WEG ERMEE Terugkeren? Schot voor de boeg van de rubberbootjes? Te dramatisch zeker, alhoewel? Of dan verdient een bepaalde groep er niets meer aan :roll: Vraagje: Eet u nog graag garnaal want dat schijnen lijkenpikkers te zijn. :rofl: |
Citaat:
Echte oplossingen moeten we weer 5 jaar wachten. De EU is een zeer log apparaat. Daarom heeft de VS Trump verkozen; die kan direct anticiperen op de huidige toestand. Dat Zuid-Europa is eindelijk hun economie fikst in plaats van het helemaal aan gort te helpen door illegalen te importeren. Doe dan nog een paar investeringen in je leger, niet zo veel maar genoeg om dreigend over te komen. Dan doek je al die NGO's op; want heel hun zakenmodel is mensen in de armoede houden en graaien. Eigenlijk het model van de sossen. Nog hier en daar wat versterkingen van de Europese cultuur en wetenschap en je zit goed. Zo moeilijk is het allemaal niet. |
Citaat:
En ja, sommige zaken gaan pijnlijk zijn voor bepaalde bevolkingsgroepen, maar de meeste gaan goed zijn voor de Europeaan. En dat zijn de mensen wara onze politici in de eerste plaats naar moeten kijken. |
Citaat:
Volgende keer kies je weer voor Bismarck en niet voor een prutser. |
Het is toch ook niet te geloven dat er nu gezegd wordt dat Merkel haar vel hiermee gered heeft. Met zo’n klucht van een akkoord.
|
Citaat:
|
Citaat:
Laten wij ze de JA knikkers noemen en haar 'danken' (<<- door sarcasmus) voor haar gruwelijke daden naar de EU toe. ![]() |
https://www.hln.be/nieuws/buitenland...kust~af581381/
Sorry maar daar veeg ik op zijn mooi Vlaams gezegd vierkant mijn kloten aan. Deze wilde migratie moet stoppen. |
Er blijkt al ruzie te zijn over de vluchtelingenopvang.
Wie had dat nu kunnen denken? :roll: Europees ‘akkoord’ over migratie nog maar net rond en het is al ruzie tussen Macron en Conte Citaat:
1- Oostenrijk en de Viségrad-landen weigeren om ze op te nemen de migranten. (Hongarije, Polen, Slowakije en Tsjechië ) Ik kan ze geen ongelijk geven. 2- De immigratiequota per land vervallen (België, Frankrijk en Italië hebben het akkoord toegejuicht, maar hebben al gemeld geen kandidaat voor de opening van zulke centra te zijn.) 3- Geen enkel Noord-Afrikaans land (Tunesië, Marokko, noch Libië) wil zulke centra oprichten. Men zou die min- of meer kunnen dwingen door de lieden van hun eigen landen uit de EU ook terug huiswaarts te sturen misschien? Héél dat vluchtelingenakkoord heeft geen voet om op te staan, klinklare onzin. Citaat:
Dat ze hun plan trekken in eigen landen, geld genoeg voor gekregen van de EU uit. Ondertussen ... Eine Million Afrikaner unterwegs – Marrokanische Quellen warnen vor massiver Migrationsbewegung |
Frankrijk en Italië botsen al over migratieakkoord
Frankrijk en Italië botsen al over migratieakkoord
Citaat:
Iemand die wat anders verwacht had???? De vraag van Trump naar de Franse president toe. Trump vraag Frankrijk om uit de EU te stappen. In enkele andere draadjes stelde ik mij ook al de vraag: waar staat die EU eigenlijk nog voor? Een hoop miserie? 8O De EU moet gewoon stoppen met het opvangen van zogenaamde 'vluchtelingen' uit Afrika en omstreken daar dit niets meer met vluchtelingen te maken heeft en het zich meer ontpopt tot een ware invasie. Pijnlijk detail is dat de Europese 'leiders' dit nog steeds niet willen zien laat staan het begrijpen wat er juist aan de hand is. De veiligheid van Europese bewoners komt er meer- en meer door in gevaar. |
Citaat:
Polen en Hongaren kunnen beter in hun eigen aso-landen gaan werken en niet hier. |
Citaat:
|
Als we immigranten moeten toelaten omdat we in het verleden kolonies hadden, dan moeten wij toch enkel Congolezen toelaten? Al de rest buiten? Wij hadden geen kolonie in turkije, Marokko, Irak, Afghanisten....
|
Citaat:
Alleen erkende vluchtelingen op basis van verdeling naar rato in Europa. De vise landen in oost-Europa, kunnen zich beter bij Rusland aansluiten want, ze hebben andere moraal en rechtstaat dan West Europa. |
Citaat:
Ik vrees dat het een beetje licht zal zijn.......ze kan natuurlijk herr Seehofer ontslaan (die tenslotte "maar" Minister van Binnenlandse Zaken is) maar zal nog diezelfde week geen regering meer hebben..... Of nog,het "groeiplan" dat mevrouw Merckel naar Berlijn meeneemt zal meer,veel meer,moeten zijn dan "We hebben beslist dat we straks zullen beslissen dat er iets beslist wordt"...Dat pikt niet bij de CSU...... Het eenvoudige feit ook dat er tussen Frankrijk en Italie alweer wrijvingen zijn terwijl de inkt van het "akkoord" niet eens droog is zegt wel iets..... Het is nogal veelzeggend dat,bijvoorbeeld,geen van de EU naties zich geengageerd heeft om te beginnnen met het begin,en asap wekenlange intensieve zware akties begint om elk in eigen land eens de straten te kuisen en de illegalen die aangetroffen worden op eigen grondgebied te interneren in kampen....Er zijn overal in de EU leegstaande kazernes......beginnen met het begin dus.... Ik bedoel,als je elkaar beloofd dat die kampen er "ergens in de EU",en zelfs daarbuiten" zouden komen,dan kan er eigenlijk DIREKT begonnen worden in IEDER EU land... Hoe groot de situatie eigenlijk is kan enkel maar bepaald worden door meten en tellen..... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be