Stultitiae |
5 september 2018 22:38 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10
(Bericht 8795689)
Liegen wij ook niet over onze aanwezigheid in Afghanistan?
|
Liegt u? Lieg ik?
Hangt u in Afghanistan rond? Ik alleszins niet. 8-)
Het klopt dat "onze" politici tegenover ons liegen over de motieven om in andere landen te moeten rondhangen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia
(Bericht 8795718)
Naast het niet gaan moeien moeten we dan wel de grensbewaking verhogen en ook terug een zwaar slot op de grenzen in de EU zetten en deportatie van wat hier al allemaal is binnengeslopen en het 'Wir schaffen das' van een verwarde Duitse de grond in boren, gedaan daarmee. :-o
Ik kan u geen ongelijk geven bij de denkpiste dat 'we ons' daar beter niet hadden gaan moeien want kijk eens naar de USA die zich al verschillende keren op rij zijn gaan moeien in bepaalde landen en daar is de rode draad door het verhaal dat het telkens zwaar is tegengevallen.
|
Het is niet die Duitse die verward was, het zijn de modale burgers die in constante verwarring gehouden worden zodat ze de kliek waartoe ze behoort niet doorzien, en dan om gerechtvaardigde, maar simplistische oplossingen roepen.
Er spelen verschillende motieven om andere landen binnen te vallen. Eén ervan is gek genoeg om ONS, westerlingen, beter te kunnen manipuleren.
|