![]() |
Ik ga nooit naar een kerkhof, tenzij dan om op iemand zijn graf te pissen.
|
Citaat:
Er staat wel degelijk 'iets' in het verkeersreglement, maar dat is heel iets anders dan de goede raad van je wijkagent. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ken nog wat mensen vanuit de tijd dat ik zelf nog kleiduiven schoot, een aantal van de jongens die zelf hun patronen laden gaan mijn asse daarin verwerken en me afschieten op de schietstand. |
Citaat:
Maar de echt zware criminelen worden hier toch krachtdadig aangepakt. 7 kilometer te snel rijden en ze flitsen je. Gordel niet om, een boete. Bellen achter het stuur (vind ik persoonlijk niet kunnen) en je hebt prijs. |
Citaat:
|
Het niet afsluiten van een auto is aanleiding geven tot diefstal.
Wat doen we met nen cabrio? |
Citaat:
Bellen achter het stuur dat gaat volgens mij puur over met de gsm in de hand zitten bellen en daar kan je ze geen ongelijk in geven, dat is in de meeste gevallen een gevaarlijke actie. Vrij recent nog een test geweest op tv van een juffrouw die belde met gsm en zelf schrok van de fouten die ze maakte in het verkeer tijdens dat bellen. (tv programma vergeten) In de meeste nieuwe wagens is de mogelijkheid om handenvrij te bellen wel voorzien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waar woon je ergens? Ik zal eens langskomen als je niet thuis bent en mijn oogst inslaan.8-) |
Citaat:
|
Citaat:
Stel dat dit gebeurd. Wie gaat er dan nog de riolen kuisen, wie gaat dan nog een brand blussen? Wie gaat nog een vuilzak ophalen? Kortom, wie gaat nog een klop willen werken?????:roll::roll::roll::roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De deur was open. |
Citaat:
Maar het blijven wel inbrekers van beroep natuurlijk. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be