![]() |
Vaneigens.
Holder de bolder de berg af. Punt aan de lijn! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Immers, welke partij wilt er nu met potentiële vaandelvluchtigen en mogelijke kazakdraaiers gaan regeren? Dat is om moeilijkheden vragen zoals we hebben kunnen zien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nog nooit van Louis Tobback en de TGV gehoord, wellicht? Of anders Guy Verhofstadt en z'n Burgermanifest? Misschien wél de vijf minuten politieke moed van De Heer Leterme Yves? :? |
Citaat:
|
Citaat:
Dat Geert Bourgeois nooit graten heeft gezien in het Migratiepact, bewijst heel duidelijk dat de NVA geen bezwaar maakte tegen het pact. Neen, de NVA heeft zijn kar gekeerd uit platte electorale redenen. Dat is nu wel duidelijk. Had de NVA nooit moeten doen. Niemand vertrouwt de NVA nu nog. Bovendien, door die ranzige internet campagne, wordt de NVA meer dan ooit op eenzelfde hoop gegooid als het VB en extreem-rechts. En wellicht is de leiding van de NVA dit ook voor een stuk. |
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien: één van mijn motto's - en misschien gebruik ik dat ooit nog als 'onderschrift' op dit forum - is: "Forgive? Maybe. Forget? Never!" Ik heb daar zo mijn redenen voor :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Michel in zijn overlevingspoging gevolgd??? Hoeps de overwegend franstalige uitgevingskraan werd weer volledig opengedraaid en Vlaanderen, willens nillens, zou weer mogen betalen... |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie er in ieder geval geen enkele want het enige dat ze willen is geld, geld, en nog eens geld... MR was ergens de enige hoop geweest; maar niet dan.. Normaal gezien kan er geen enkele Belgische regering meer gevormd worden zonder dat Vlaanderen zal bloeden, zwaar bloeden, zoals we al de hele tijd in la Belgique hebben moeten doen... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be