Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Zijn alle huiltrollen ook pedoseksuelen ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=247667)

Universalia 21 maart 2019 12:48

Zelf heb ik er altijd mijn twijfels aan gehad maar men maakte mij altijd wijs dat dromen bedrog waren?

Zo droom ik altijd van een mooie planeet, het heuvelachtige (Venusheuvel?) landschap is prachtig en als dat nog niet van het goede teveel was loopt die planeet vol met knappe vrouwen.

In mijn dromen, met THX sound en multicolor, weelderige graslandschappen, bloemen probeer ik dan zo een mooie vrouw te vangen.

Pijnlijk detail is dan wel dat juist als ik er bijna zo ééntje te pakken heb de wekker afloopt.

De wekker die geen lang leven beschoren is daarna.

:|

p.s.

Alvast bedankt om even mee te mogen trollen. :lol:

Pandareus 21 maart 2019 12:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8970686)
ken jij één normale volwassene die droomt van stoeien met 14 jarigen mss? (al dan niet met penetratie) en dat dan als 'ludiek' komt voorstellen?

ik stel mij zoiets eerder voor als iemand die helemaal zonder schuldbesef zoiets komt vertellen in een gezellig keuvelend groepje, waarna het gesprek compleet stil valt en heel het gezelschap compleet geshockeerd is door het vertelde.

...om dan na het ogenblik van consternatie en verbijstering over te gaan tot actie en de betrokkene een pak slaag te verkopen en de goede raad om nooit meer in hun buurt te komen.

Pandareus 21 maart 2019 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 8970698)
Hahaha, de rechter...
"Edelachtbare, we hebben hier iemand die gedroomd heeft dat hij seks had met een minderjarige...".
Ze gaan u zien komen...
Gaan nogal volk moeten aannemen, om al die droompedofielen en droommoordenaars te vervolgen.

Ik krijg het lastige gevoel dat jij zijn pedofiele afwijking probeert te bagatelliseren ? Waarom ? Het klinkt een beetje op zijn 'van gheluwe' : die had ook maar 'een relatietje' en ontbrak ook elk schuldbesef.

Anna List 21 maart 2019 13:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8970917)
Zelf heb ik er altijd mijn twijfels aan gehad maar men maakte mij altijd wijs dat dromen bedrog waren?

Zo droom ik altijd van een mooie planeet, het heuvelachtige (Venusheuvel?) landschap is prachtig en als dat nog niet van het goede teveel was loopt die planeet vol met knappe vrouwen.

In mijn dromen, met THX sound en multicolor, weelderige graslandschappen, bloemen probeer ik dan zo een mooie vrouw te vangen.

Pijnlijk detail is dan wel dat juist als ik er bijna zo ééntje te pakken heb de wekker afloopt.

p.s.

gewoon praktisch, heb je daar dan de dromenvanger of de vrouwenvanger voor nodig?

Jay-P. 21 maart 2019 13:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8970924)
gewoon praktisch, heb je daar dan de dromenvanger of de vrouwenvanger voor nodig?

Mentaal een paar droomkloten groeien volstaat.

Eyjafjallajökull 21 maart 2019 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8970920)
...om dan na het ogenblik van consternatie en verbijstering over te gaan tot actie en de betrokkene een pak slaag te verkopen en de goede raad om nooit meer in hun buurt te komen.

Waarna die zich terug trekt op een mistige, tochtige berg op een godvergeten eiland...

Universalia 21 maart 2019 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8970924)

Nee hoor, niet nodig.

Soms een hulp om de tent waar ik met wakker geworden ben mee te helpen afbreken. (ok, dat is er zwaar over :roll: )

kojak 21 maart 2019 20:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8970917)

p.s.

Och arme....

Eduard Khil 21 maart 2019 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8971299)
Waarna die zich terug trekt op een mistige, tochtige berg op een godvergeten eiland...

https://www.youtube.com/watch?v=BEm0AjTbsac

kojak 21 maart 2019 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8971301)
...Soms een hulp om de tent waar ik met wakker geworden ben mee te helpen afbreken. (ok, dat is er zwaar over :roll: )

Boehaaa.... :lol:

pop-up tentje. :mrgreen:

Anna List 21 maart 2019 21:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8971337)

Hahaha de forumhobbit

kojak 21 maart 2019 22:27

Als intermezzo, een streepje muziek. ;)

https://www.youtube.com/watch?v=XKp3VdRSYkA

Tavek 21 maart 2019 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8971361)
Hahaha de forumhobbit

bembem ?

Anna List 22 maart 2019 22:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8971410)
bembem ?

Misty mountains :lol:

eno2 22 maart 2019 23:33

Zijn alle geobsedeerde droltrollen ook krankzinnig?

XenApp 22 maart 2019 23:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 8972446)

Misschien moet je nog een artikel schrijven op je andere favoriete forum. Er is daar nog een nood om over droltrol te elucubreren: https://www.wordreference.com/nlen/droltrollen

Universalia 23 maart 2019 09:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 8971340)
Boehaaa.... :lol:

pop-up tentje. :mrgreen:

:rofl: Good One!!!

Eyjafjallajökull 23 maart 2019 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 8972446)

Als me jou als voorbeeld neemt zou men geneigd zijn ja te zeggen :-D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be