Vandaag met het openen van mijn brievenbus zat er een brief in van
Fluvius. Eerste keer dat ik van hen hoor, kende het totaal niet; nu beweren zij dat indien ik hen geen bewijs laat toekomen dat ik een contract voor electriciteit & aardgas heb zij me afsluiten binnen de 15 dagen. Kosten voor afsluiting & her-aansluiting voor mijn rekening.
Nee maar................
En euh.............. Kan dit zomaar????
Wat als ik bvb mijn brievenbus niet op tijd had geledigd (wat me wel eens overkomt, maar soit).
Of wat als ik met vakantie was.... Of, de brief in verkeerde bus gedropt en/of brief verloren........ Ja wat dan...... Dan sluiten die kwieten mij zomaar af, of wat?!
Ik ben hier helemaal niet opgezet mee; ook al kan ik bewijzen dat ik bij eni ben, dan nog vind ik niet dat ze mensen op die manier moeten lastig vallen. Kunnen die diensten niet onderling communiceren of wat?! Ook, een aangetekend schrijven is niet gratis; plus ik heb er eigenlijk geen zin in om het zo te regelen gezien ze mij ook niet aangetekend op de hoogte stelden. Dus zal het gewoon per mail zijn; nog een geluk dat ik net binnen de termijn van 15 dagen val of ik zat hier met de gebakken peren. Man man man, wat een kutland :roll::roll: