![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Merkel gaf geen werk maar zette het kot overhoop met steuntrekkers en profiteurs van de halve wereld. Deze elite laat zelfs hun ouders in de steek om hier met de auto te komen rond rijden op onze kosten. We zullen wel zien tot wat dat zal leiden. :evil: |
Citaat:
dan ga ik er maar van uit dat je je citaat wsl wel uit verband getrokken zal hebben. fijne dag nog! |
Citaat:
De werkloosheid in Duitsland is in februari gestabiliseerd op 5,4 procent, de laagste stand ooit. Dat maakte het Duitse federale arbeidsbureau bekend. (De Telegraaf, februari 2018) |
Ik heb het Vlaams Belang, of het Vlaams Blok voordien, nooit sociaal-economisch rechts geweten. De professor verkoopt maar praat "onder professoren" van hetzelfde niveau van cafépraat zonder bronvermeldingen.
|
https://doorbraak.be/daarom-ga-ik-zondag-niet-stemmen/
Ik ga zondag ook niet stemmen om dezelfde redenen. Het zal wel weinig uitmaken maar met mijn protest voel ik me dan alvast niet schuldig aan "dit verspil systeem" waar niets ten gronde aangepakt wordt. |
Citaat:
De uitgebrachte stemmen zijn 100%. Eender hoe veel volk er thuis blijft. |
Citaat:
Citaat:
Probeer nog eens, met mijn uitgangspunt "een politiek systeem heeft als doel van macht uit te oefenen en een bevolking te onderwerpen", en dan zal je zien dat alles wat daar als disfunctionele nadelen worden opgesomd, eigenlijk perfect af te leiden zijn van DIT axioma. Dit axioma is dus wel degelijk een veel betere theorie over de werking van de staat dan datgene dat in die tekst stond. |
Je moet het de nieuwe voorzitter nageven.
Met de linkse koers & de harde anti-migratiestandpunten zitten ze knal op de mening van "de man aan de toog in het cafe". Ze zijn een volkspartij aan het worden. |
Citaat:
|
Maargoed, wat de VB stemmers hier op dit forum niet doorhebben...ik heb geweten dat het VB in 2004 bijna 25 % van de stemmen had.
Ze waren nog steeds impotent. Nu zal het niet anders zijn. |
Citaat:
Let wel, het is maar een symbolische vergelijking en geen heel echte. |
Citaat:
|
Citaat:
gestaag progressie voor Vlaanderen. |
Citaat:
|
Citaat:
tijd voor uw pilletjes HO! :p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be