Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Besnijdenis (rituele verminking) hoort niet thuis in de Westerse wereld! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=248977)

dpg 14 juni 2019 12:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 9044573)
Ah nee hé, eerder fantaziek over en belangstelling voor religioten hun fantaziek over en belangstelling voor andere lullen.
Bij u wordt dat dan fantaziek over en belangstelling voor anderen hun fantaziek over en belangstelling voor anderen hun fantaziek over en belangstelling voor andere lullen.

Uw gelul over lullen duid op een hoge rang in uw hobbyclubje, voorzitter en stichter ?

Het Verzet 14 juni 2019 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 9044579)
Uw gelul over lullen duid op een hoge rang in uw hobbyclubje, voorzitter en stichter ?

Toevallige passant ;-)
Echter, merk ik toch op dat ge steeds datzelfde begrip 'lul' in mond neemt ;-)
Ga eens praten met iemand, een draad over besnijdenis een draai willen geven naar fascinatie voor andere lullen duidt vermoedelijk op een dieper liggend verlangen.

dpg 14 juni 2019 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 9044584)
Toevallige passant ;-)
Echter, merk ik toch op dat ge steeds datzelfde begrip 'lul' in mond neemt ;-)
Ga eens praten met iemand, een draad over besnijdenis een draai willen geven naar fascinatie voor andere lullen duidt vermoedelijk op een dieper liggend verlangen.

Ja hoor toevallige passant met dezelfde debatfiche en woordenschat als die andere :roll: :roll:

Skobelev 14 juni 2019 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 9044528)
Dus waarom heb je interesse in lullen van andere venten, dat huillie huillie over kindermishandeling is wat het is , huillie huillie.

Zoals je hier kinderverminking zit te minimaliseren, ben jij zo eentje die kinderlulletjes, na de besnijdenis, in zijn mond neemt misschien? Je mag daar voor uitkomen hoor.

dpg 14 juni 2019 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9044684)
Zoals je hier kinderverminking zit te minimaliseren, ben jij zo eentje die kinderlulletjes, na de besnijdenis, in zijn mond neemt misschien? Je mag daar voor uitkomen hoor.

Ik wijs u gewoon op uw fascinatie voor anderen hun lullen.

De rest is uw fantaziek en gebrek aan kennis om te lezen wat er staat.

Skobelev 14 juni 2019 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 9044689)
Ik wijs u gewoon op uw fascinatie voor anderen hun lullen.

De rest is uw fantaziek en gebrek aan kennis om te lezen wat er staat.

Probeer eens het onderwerp te volgen, "rituele verminking". Windt het u op misschien dat je over "lullen" blijft doordrammen? Het mag anders ook over rituele besnijdenis bij meisjes gaan hoor. Maw, barbarisme in uw islamitische vriendjes hun wereld.

dpg 14 juni 2019 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9044696)
Probeer eens het onderwerp te volgen, "rituele verminking". Windt het u op misschien dat je over "lullen" blijft doordrammen? Het mag anders ook over rituele besnijdenis bij meisjes gaan hoor. Maw, barbarisme in uw islamitische vriendjes hun wereld.

Je was niet verplicht om te reageren, je deed het wel omdat ge u duidelijk aangesproken voelde, dus nu niet lullen.

Skobelev 14 juni 2019 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 9044703)
Je was niet verplicht om te reageren, je deed het wel omdat ge u duidelijk aangesproken voelde, dus nu niet lullen.

Reageren lijkt me een elementaire vorm van beleefdheid als er iemand op een post antwoord. U onbekend?

dpg 14 juni 2019 16:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9044704)
Reageren lijkt me een elementaire vorm van beleefdheid als er iemand op een post antwoord. U onbekend?

Als ge u aangesproken voelt is dat normaal ja, de vraag blijft waar uw fascinatie voor anderen hun lullen komt, want medeleven was er niet bij gezien uw reactie.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9044437)
Nog beter ware dat ze de wietel er helemaal afsnijden. Dan zijn we tegen de volgende generatie van al die religioten als islamieten vanaf.

Dus blijft alleen u fascinatie over die u deed reageren.

Elio di Supo 14 juni 2019 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 9044558)
Fantaziek over en belangstelling voor andere lullen, daar gaat uw hobby dus over.

Hoeveel woordjes ken jij eigenlijk?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be