Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Pater Leman : Pas u aan aan de crapuleuze immigrantenbuurten of blijf weg.. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=249087)

fbpolitics 25 juni 2019 00:47

Ongelooflelijk maar waar...
.

Lof der Zotheid 25 juni 2019 10:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 9051761)
wat een gezellige pater

Eerder een zotte sater.

quercus 25 juni 2019 11:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 9051761)
wat een gezellige pater

Een bepaald gedeelte van de katholieke wereld verwacht van de islam blijkbaar veel zegeningen voor onze samenleving. Lieven Boeve lijkt ook die mening te zijn toegedaan.

cookie monster 26 juni 2019 02:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 9051750)
Volgens voormalig voorzitter van het centrum voor gelijke kansen moet men zich aanpassen aan de discriminerende tribale geweldcultuur in Molenbeek, of anders oprotten.
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...lopen~a57f70cb

Die heeft ze niet enkel meer allemaal op een rij , hij mist ze zelfs allemaal !!
Ik denk dat die z'n anti-zeikpilleke vergat te pakken !!
Maar ja , voor dat heerschap moet men buigen uit respect !!
Awel , mijn antwoord aan Leman:
!!!! FUCK YOU !!!!

Guinevere 26 juni 2019 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 9051958)
Wat zou pater Leman vinden van een wijk waar migranten beledigd, bespuwd en afgeklopt worden ? Zou hij ook winden dat we dat moeten respecteren en dat de migranten daar dan maar moeten wegblijven ? Of zijn het daar dan weer wel de geweldenaars die in de fout gaan ?
Als nu nog niet duidelijk is dat heel dat multicul , hyperdivers, inclusief verhaal een totale mislukking is, dan weet ik het ook niet meer.

Dat zie ik niet zo snel gebeuren aangezien de vlamingskes hun handjes niet vuil maken. :lol:

Maar ja, vroeger had je apartheid in de wereld en nu in je stad. Ik geloof ook niet in absolute (voor 100%) inclusiviteit, hyperdiversiteit of multiculturaliteit. Immers wat niet de bedoeling is van God gaat ook niet gebeuren.

Profiteur 27 juni 2019 07:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 9051931)
Leman is voorzitter van het integratiecentrum Foyer, dat vijftig jaar bestaat.

Vijftig jaar zijn die al bezig met integratie in Molenbeek en nu geeft Leman toe dat homo's daar nog altijd niet hand in hand over straat kunnen lopen evenals vrouwen in een korte rok of zelfs niet geluierde vrouwen tout court...

Daarmee geeft hij toe dat de integratie volledig mislukt is en dat zijn "integratiecentrum" totaal overbodig is.

Iets dat elk wezen met wat hersenen al decennia geleden wist. Een Antwerpenaar komt zelfs niet met een Brusselaar overeen. Hoe kan dan een Belg met een Marokkaan of Turk overeen komen? NIET DUS.

In mijn eigen dorp zie ik een gigantische toename van RO en BG platen. Onkruid groeit minder snel. Ze overrompelen ons gewoon en maken de dorpskernen onveilig. Zelfs in het boerendorp hier zijn er al bepaalde wijken waar je als Belg 's avonds beter weg blijft.

De schoofzak 27 juni 2019 09:54

't Paterke verschiet dan van de hergeboorte van het Belang ...

Bobke 27 juni 2019 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 9055177)
Dat zie ik niet zo snel gebeuren aangezien de vlamingskes hun handjes niet vuil maken. :lol:

Maar ja, vroeger had je apartheid in de wereld en nu in je stad. Ik geloof ook niet in absolute (voor 100%) inclusiviteit, hyperdiversiteit of multiculturaliteit. Immers wat niet de bedoeling is van God gaat ook niet gebeuren.

Niet alleen de Vlamingskes te zien aan de werkloosheids cijfers.

cookie monster 1 juli 2019 01:53

Citaat:

Wie zou bereid zijn huisvuil op te halen en/of te sorteren ??
Wie zou bereid zijn stront op te scheppen , of een beerput leeg te scheppen ??
Awel , vóór mijn invaliditeit heb ik dit gedaan !!

cookie monster 1 juli 2019 03:15

Citaat:

Immers wat niet de bedoeling is van God gaat ook niet gebeuren.

Oh , leg dit ook eens een beetje uitgebreider uit , aub ??

Bobke 1 juli 2019 03:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 9057842)
Oh , leg dit ook eens een beetje uitgebreider uit , aub ??

Och gewoon, dat God vaak moslims moet straffen.
Kijk maar eens waar aardbevingen plaatsvinden.

De schoofzak 1 juli 2019 05:44

Het moet me nog eens van het hart: de journalisten hadden het paterke deze woorden moeten laten uitspreken voor de verkiezingen, in plaats van er na.

maddox 1 juli 2019 07:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 9057829)
Wie zou bereid zijn huisvuil op te halen en/of te sorteren ??
Wie zou bereid zijn stront op te scheppen , of een beerput leeg te scheppen ??
Awel , vóór mijn invaliditeit heb ik dit gedaan !!

Allemaal gedaan. Van putjesscheppen tot werken aan een kernreactor.

Ben er nog steeds niet vies van werken.

Hypochonder 1 juli 2019 07:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 9057873)
Allemaal gedaan. Van putjesscheppen tot werken aan een kernreactor.

Ben er nog steeds niet vies van werken.

U bent Homer Simpson zeker :lol:

Vette Pois(s)on 1 juli 2019 07:52

pas u aan aan de pater

de blauwe plekken zijn voor later

Hoofdstraat 1 juli 2019 11:13

"Moslims’s moeten weten op welke plaatsen ze hun religie kunnen beleven en waar niet, argumenteert Leman. Ook vrouwen met een sluier moeten volgens hem niet naïef zijn: “In sommige buurten zullen ze schunnige opmerkingen krijgen. Ik zou het niet uitlokken.”

“Ik zal ook eens provoceren”, zegt hij in De Standaard. “Ik heb liever dat bepaalde Moslims niet naar Vlaanderen komen.”

Leman toch, foei foei

Zucht 1 juli 2019 17:48

Pater Leman zal het niet graaag horen.
Maar hey, deze oorlogsfotograaf is het afgestapt, dat zal onze Foyer-man dan weer wel positief vinden..

https://doorbraak.be/monoculturele-g...eerde-brussel/
Citaat:

De Nederlandse oorlogsfotograaf en antropoloog woonde er 10 jaar. Aanvankelijk dacht Voeten dat hij in een multiculturele omgeving was terecht gekomen, maar al snel kwam hij erachter dat het een monoculturele, etnisch-religieuze enclave was.
...
Hoe euforisch Johan Leman van het integratiecentrum Foyer, Els Ampe (Open Vld) en Bert Anciaux (sp.a) over de diversiteit zijn, kon je de afgelopen dagen wel in de reguliere pers vernemen. Teun Voeten heeft daar een totaal ander beeld van: ‘Ik werd er ontzettend triest van de stemming en vond het niet prettig een minderheid te zijn in mijn eigen straat. Het is een hele defaitistische stemming, een heel bekrompen en gesloten gemeenschap. Er was geen enkele interactie met de buurt, wij werden beschouwd als blanke indringers.’

Voeten communiceert niet als een brave, parochiale Vlaming, maar houdt er een scherp discours op na. ‘Ik was het beu om tijdens mijn vrije tijd in een halve oorlogssituatie te leven, waar je dezelfde soort mensen tegenkomt die ik voor mijn werk in het buitenland ontmoet… Ik werd op de straat aangekeken door mannen met een blik vol haat.’ Uiteraard wordt de gemeente aan het kanaal niet (meer) opgeschrikt door exponentieel geweld, maar de stemming die er heerst, is somber, desolaat en weinig opbeurend, een perfecte kweekvijver voor integrisme.
...

Universalia 1 juli 2019 19:33

Is die pater recent ontsnapt uit de één of andere gewatteerde kamer misschien?

Even handige site bijzetten voor studenten die voor de richting psychiatrie kozen.

Welkom in Het Oude Gesticht.

Enkele leuke films meegeven is ook altijd leuk:

"One flew over the cuckoo's nest"

"The Dream team"

cookie monster 1 juli 2019 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 9057844)
Och gewoon, dat God vaak moslims moet straffen.
Kijk maar eens waar aardbevingen plaatsvinden.

Ah ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be