Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Michel Europees President (https://forum.politics.be/showthread.php?t=249208)

Bach 2 juli 2019 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9059345)
in lopende zaken gaat dat bij MR blijven hoor. Pariteit moet behouden blijven

Ik dacht wat verder vooruit.

Tavek 2 juli 2019 19:03

Met de Britten die het aftrappen is dat niet zo een issue meer he.

Universalia 2 juli 2019 19:09

Zou hij (Michel) daar "Jobs!Jobs!Jobs!" gaan staan roepen? 8O

Universalia 2 juli 2019 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9059330)
Hopelijk is zijn "Louis de Funès - Engels" nog altijd even indukwekkend, en hopelijk ontvangt Farage hem evengoed als Van Rompuy destijds :-P

https://www.youtube.com/watch?v=BsiE6-ZOGyk

Ik vond Louis de Funès altijd fantastisch, misschien was ik wel de enige?

Nigel Farage insults Herman van Rompuy, calls EU President a "DAMP RAG"

Had Farage kort na dat voorval geen helikopter ongeluk dat voor hem nog goed afgelopen is? :|

Farage dient Merkel van woord. :lol:

fox 2 juli 2019 19:15

Ale, zijn landsverraad levert op. Nu begrijp ik wat hij bedoelde met aan de juiste kant van de geschiedenis te staan.

Zipper 2 juli 2019 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 9059366)
Ale, zijn landsverraad levert op. Nu begrijp ik wat hij bedoelde met aan de juiste kant van de geschiedenis te staan.

hij was daar toen al duidelijk aan het lobbyen

Universalia 2 juli 2019 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 9059366)

Iets wat in tegenwoordige tijden verschrikkelijk moeilijk ligt dacht ik want is er nog wel een goede kant? 8O

Pandareus 2 juli 2019 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9059291)
Proficiat Charles!

:-D

inderdaad ! dikke proficiat voor Charles Michel.

Pandareus 2 juli 2019 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9059310)
maar.... Kan Didier premier en onderhandelaar voor een nieuwe regering zijn? Wie wordt er de kopman van de MR, waarschijnlijk Chastel opnieuw?

Gewogen en te zwak bevonden denk ik...

vlijmscherp 2 juli 2019 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9059402)
:-D

inderdaad ! dikke proficiat voor Charles Michel.

Zelf den Theo heeft hem al proficiat gewenst. Het Marrakesh pact is helemaal vergeten.

Pandareus 2 juli 2019 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 9059408)
Zelf den Theo heeft hem al proficiat gewenst. Het Marrakesh pact is helemaal vergeten.

Logisch. Nu de emoties wat gezakt zijn, de pre-electorale koorts en bijbehorende stress en profileringsdrang weg is zal iedereen wel beseffen dat dit marrakesh-ontslag volkomen nutteloos en disfunctioneel was. Geen enkele reden waarom er nog 'bad blood' zou moeten blijven tussen Francken en Michel.

fox 2 juli 2019 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 9059408)

Als je dat proficiat wensen noemt, ok dan. Ik dacht nochtans dat sarcasme u niet vreemd was

fox 2 juli 2019 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9059416)
Logisch. Nu de emoties wat gezakt zijn, de pre-electorale koorts en bijbehorende stress en profileringsdrang weg is zal iedereen wel beseffen dat dit marrakesh-ontslag volkomen nutteloos en disfunctioneel was. Geen enkele reden waarom er nog 'bad blood' zou moeten blijven tussen Francken en Michel.

Hier nog eentje die geen sarcasme herkent

vlijmscherp 2 juli 2019 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 9059419)
Als je dat proficiat wensen noemt, ok dan. Ik dacht nochtans dat sarcasme u niet vreemd was

Dit is de letterlijke tweet:

Citaat:

Ben tevreden dat het niet die Frans Timmermans geworden is, met @CharlesMichel wel goed samengewerkt op Europees migratievlak. Hij kent de echte problemen en heeft realiteitszin. Australische aanpak is nodig. Ik pleit voor de Michel-aanpak. ;-)

Zipper 2 juli 2019 20:17

Het goede nieuws is, dat oppergraaier (zelfs zijn eigen parlementsfractie verwijt hem enkel voor het eigen belang te werken, en heeft hem monddood gemaakt) Verhofstadt met lege handen achterblijft. :-)

Boa 2 juli 2019 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9059450)
Het goede nieuws is, dat oppergraaier (zelfs zijn eigen parlementsfractie verwijt hem enkel voor het eigen belang te werken, en heeft hem monddood gemaakt) Verhofstadt met lege handen achterblijft. :-)

Verhofstadt zit al meer als 40 jaar in de politiek. Die is al lang multimiljonair. Van die paar miljoen extra die hij zou krijgen zal het nu ook niet maken.

Hij zal wel eens een keer meer zuchten in zijn hangmat aan zijn Italiaanse villa. Daarna ligt hij er niet meer van wakker. Er valt nog genoeg geld ergens anders in de Europese politiek te rapen.

Max van Dietschland 2 juli 2019 21:27

Nu weten we ook waarom dat Marrakeshpact in december kost wat kost moest goedgekeurd worden. Anders kon hem achter zijn postje fluiten :-D

fox 2 juli 2019 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 9059448)
Dit is de letterlijke tweet:

Dit is zijn letterlijke Facebook post

Marrakesh wordt Marracash.

Ik wist wel dat het nooit echt over dat pact ging. Wel over het staan aan de juiste kant van de Macron.

Soit, hij heeft zeker de skills. Succes @CharlesMichel we zien elkaar nog.

Libro 2 juli 2019 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9059291)
Proficiat Charles!

Hij staat aan de goede kant van zijn carrière euhhhhh de geschiedenis :mrgreen:.

Skobelev 2 juli 2019 21:58

De Europese toon is gezet:

"De domste boer, de dikste patatten"

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be