![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Dus ook dit symbool, net zoals de religieuze symbolen, moeten verboden zijn. |
Citaat:
Neutraal is neutraal. Zelfs zo'n lint straalt iets uit! |
Citaat:
|
Citaat:
gij gaat zo'n pin wsl ook niet opmerken dan. |
Citaat:
Maar noch de ontwerper noch zijn motivatie en doelstelling van dit ontwerp zijn belangrijk. Het is wat de maatschappij van dit ontwerp maakt dat van belang is. En natuurlijk zit daar een hele industrie achter. En je hebt gelijk er zitten meerdere organisaties en instellingen achter de maatschappelijke kleurgeving van die pin. Nu of Unia een overbodige instelling is of niet, zullen andere wel bepalen. Maar dat Unia verkeerd bezig is en er niet is voor de mensen waarvoor het bedoelt is kan ik als arbeidsinvalide uit eigen ervaring bevestigen. Ook mijn oudste zoon, rolstoelgebruiker, heeft die ervaringen reeds opgedaan. Maar ik denk niet dat die organisatie een bedreiging is voor Unia. |
Citaat:
Werk jij in de privé? Wie of wat is een VO? Wat een werknemer mag/niet mag, of wat de werkgever kan/mag eisen, wil ik gerust (nog een keer, de zoveelste keer) bespreken, maar in een juiste draad. Niet in deze. |
Citaat:
|
Citaat:
De sieraden zijn vaak de oorzaak van ongevallen. Binnen veel bedrijven is het zelfs verboden op ringen, kettingen, armbanden of oorbellen te dragen. Maar het hele probleem en de hele discussie rond het dragen van sieraden, is eenvoudig op te lossen. Een verplichte kledij met enkel de door de werkgever geleverde versiering. En ja wel, er zijn ook heel veel ambtenaren die enkele de verplichte werkkledij mogen dragen. En die tijdens hun werkuren zelfs geen trouwring of uurwerk mogen dragen, laat staan dat ze een regenboogpin zouden mogen opspelden. |
Citaat:
Wel met geloofovertuiging. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() Voordeel is dat de bediende daaronder perfect een hoofddoek of keppeltje kan dragen. |
Citaat:
Ik volg u waar u stelt dat holebi zijn geen overtuiging is, net zomin als blank of vrouw dat zijn. Een holebipin staat in dat geval op gelijke voet met een badge 'black power' of een badge ter ondersteuning van vrouwenrechten ofzo. Het is niet omdat holebi of vrouw zijn geen ideologie is, dat een pin geen politieke boodschap (bijvoorbeeld pro vrouwenrechten of pro holebirechten) kan zijn. |
Citaat:
Veel mensen die niet voor de kerk trouwen, kopen ook trouwringen hoor. |
Citaat:
terwijl geaardheid geen keuze is ... |
Citaat:
|
Citaat:
al maakt het ideologisch, maatschappelijk niet uit natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be