![]() |
Citaat:
Vlaams en Provinciaal is waar het vet zit. |
Citaat:
als gij stelt dat t op t Vlaams niveau niet zo is, laat die cijfers dan eens ne keer zien. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
de totale cijfers tov ALLE buurlanden zijn heel duidelijk. |
ik snap gewoon niet dat hier niet rationeel over kan gepraat worden.
Er wordt altijd geschreeuwd "er zijn teveel ambtenaren, ze zijn te duur en trouwens die doen toch niets!". ok, als je dat zo luid roept, kan je daar ook cijfers van geven. Hoeveel Vlaamse ambtenaren zijn en hoeveel zijn er dan in vergelijkbare landen voor de zelfde bevoegdheden. Hoeveel kosten de Vlaamse ambtenaren en hoe vergelijken ze zich met buitenlandse ambtenaren. Maar blijkbaar is dat te rationeel. Over ambtenaren, vreemdelingen, klimaat of Islam mag men blijkbaar niet rationeel zijn, daar mag enkel over emotie gepraat worden. |
Citaat:
https://overheid.vlaanderen.be/bedrijfsinformatie Wat "klimaat" betreft: je kan ook niet zelfs maar het begin van een debat hebben als de "tegenstem" nooit aan bod komt. Zoals te vrezen staat er ook in de startnota weer geleuter daarover. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
België : 30% ambtenaren teveel en 0% extra service return, integendeel. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:cheer: 30% minder ambetantenaren!!! :cheer: :cheer: outplacement! :cheer: |
Citaat:
Cool. Sociaal Democratie dus. De NVA wilt sos worden. |
Citaat:
|
Citaat:
Patrickve heeft gelijk. Alweer. |
Citaat:
|
Citaat:
Niks om u voor te schamen. Komt in de beste families voor. |
Citaat:
maar jong toch, waar jij mee afkomt, ik schrijf hier al tien jaar dat ik in een onafhankelijk Vlaanderen zou kunnen overwegen om sos te stemmen. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be