![]() |
Citaat:
Een Honda CB 50. De tweede dag reed die al tegen de 70 per uur. Those where the days.:-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus je gaat er vanuit dat je als volwassene beter kan inschatten wat het gevaar is. Awel, hetzelfde geldt voor die speedelecs. Gewoon vertragen bij ander verkeer (of versnellen om mee te gaan met de wagens in zone 50). Het probleem is dat je met die speedelec niet kan fietsen gelijk de student die met zijn half gesloten rammelbak door leuven koerst. Je zal je moeten gedragen zoals een bromfiets of zelfs in sommige gevallen een wagen, lees: je plaats op de weg kennen en je snelheid aanpassen. Dat ligt dus niet aan de speedelec maar de gebruiker. |
Citaat:
Ondertussen heeft men deze pizza-brommertjes vervangen door elektrische fietsen. Ze rijden nog steeds even roekeloos! Je ziet ze nu regelmatig rondrijden zonder handen aan het stuur terwijl ze met hun GSM prutsen. De fietsen zijn trouwens zo ingesteld dat ze quasi niet moeten trappen. Het zijn dus eigenlijk geen elektrische fietsen maar eerder bromfietsen cat. A. Deze pizza-idioten gaan van hun zuurverdiende centjes binnen een paar jaar een auto kopen. Ik zie geen enkele reden waarom ze daar wel verantwoord zullen mee omgaan. |
Citaat:
PS. Men gebruikt die dijk ook om zich van punt A naar punt B te begeven. :roll: |
Citaat:
Niet aangenaam. |
Citaat:
draag je beschermende kledij? schouderstukken en wervelkolombescherming? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga niet met 120 per uur de vangrails in, gelijk motorrijders of snowboarders. |
Citaat:
Maar het is heel hypocriet om af te geven op speedeleccers en zelfs met de motorfiets te rijden. Het gevaar bij die groep is veel, veel groter. Een motorfiets is snel enkele honderden kilos, heeft heel veel vermogen en kan gemakkelijk 200-250 km per uur. Dat is wat anders dan een speedelec met een 840 W motorke van 25 kg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het was weer zalig deze ochtend, door nationaal park hoge kempen sjezen, helemaal alleen.
Ik wil de gemeenschap danken om die fietspaden voor mij aan te leggen. |
En ja, verboden toegang voor allen, met onderbord uitgezonderd fietsen, bromfietsen inclusief P :D
|
Citaat:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be