![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu zijn de Walen al niet meer genoeg om op te kakken, ze beginnen al te vechten tussen plateland en steden... Hopelijk beginnen ze sebiet niet over transfers...
Rare gasten, die Vlaams-nationalisten... |
Citaat:
Wallonië is een economisch kerkhof, met vooral dank aan de FGTB. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Pauvres petits Belges :D
Ipv iets te doen aan die problematiek van vastbenoemden, gaan ze wat zitten janken dat ze meer relief moeten krijgen dan een ander :D |
Citaat:
|
Als ik zo in de kranten lees hoe duur BDW het autorijden wil maken.
Wil hij de volgende verkiezing verliezen? Of beseft hij zelf niet hoe hoog zijn inkomen is vergeleken met de gewone mens? Als dat maar goed komt. |
Citaat:
Zolang anderen het betalen geen vuiltje aan de lucht. Wat men ondertussen vergeet is dat we alsmaar meer betalen voor die Belgische knoeiboel. Terwijl ze reeds meer dan 20 miljard verdienen aan de auto's staat er in diezelfde nota terug een verhoging van allerhande autobelastingen. Wie met de fiets rijdt zal niet mopperen maar ook zij komen ooit aan de beurt en dan hoor je de automobilisten niet mopperen. Ondertussen spelen ze ons leuk verder uit tegen mekaar en pikken zij rustig steeds meer. BDW of de anderen er is helemaal geen verschil. |
Citaat:
Degelijk bestuur in België betekent voor die gasten dikke poen pakken, België volgt wel. Maar hoe lang nog? En dan verschieten ze dat de slimmerikken allerlei uitwegen zoeken om geen belastingen te betalen terwijl ze zelf het voorbeeld geven. |
Citaat:
|
Citaat:
Normale mensen denken dan, er moet capaciteit bij komen op de wegen. Maar, dat is buiten de Belgische politiek gerekend natuurlijk, want die hebben hun eigen idee, de wegen versmallen, zodat de files nog langer worden. Hopelijk krijgt BDW zijn plan voor mekaar, autorijden zo duur maken dat de mensen stoppen met N-VA te stemmen. Misschien begrijpt hij het dan. |
Citaat:
|
Citaat:
Geef gerust de oplossing in beknopte vorm. |
[quote]
Citaat:
Men zou kunnen bijvoorbeeld beginnen door de wegen meer vrij te maken tijdens de spitsuren. Dit door te belasten voor rijden tijdens spitsuren tenzij om beroepsredenen. Dat zal al heel wat minder verkeer genereren. Ik ben 100% voor de kilometerheffing. De onnodige bezetters van de wegen zullen in aantal drastisch verminderen, wees daar maar zeker van. Velen zullen pas hun wagen gaan gebruiken als het echt moet. Tenminste indien de heffing hoog genoeg is. Bovendien levert het geld op voor de staatskas. |
Citaat:
En wie gaat de ladingen dan vervoeren in hun plaats? |
Verzet voor zo'n prutsbedrag ?
Die 16 miljard verantwoorden dan een nuclear war of wat ? |
Citaat:
|
Citaat:
Jij zei geen wegen bijmaken, ik zei van wel. Nu zeg je, je hebt gelijk. Lijkt me logisch, je kan de realiteit niet aanpassen aan de infrastructuur, je moet de infrastructuur aanpassen aan de realiteit. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be