![]() |
Citaat:
Calvo is voor jou het beste purgeermiddel! |
Citaat:
|
Citaat:
mijn stoelgang is gezond en vrij normaal, maar als ik da bakkes zie, ja, dan heb ik het gevoel te moeten schijten, zo is het. Ik vind dat erg he, ... kunnen ze diee 'calvo' mens niet opsluiten of zo, ik denk nie dat ik den enigsten ben die er echt last van heeft. Nog los van de stierestront dat uit zijn bakkes loopt, gewone mensen ambeteren met zo'n tronie zeg ? :-(, fuck zeg, ... kga nog wa muziek gaan spelen ... :) |
In ieder geval: vanaf nu is De Morgen officieel een rechtse krant.
En Anti-Groen. Als zelfs Khil er de lof over zwaait. ;-) |
Een oud N-VA'er is bij Groen gaan janken.
Jan Peumans opmerkelijke gast op partijweekend van Groen. Dat boek ga ik zeker niet kopen. :-D |
Citaat:
Het is veel erger: ze hebben net zoals VLD, SPa en CD&V geen trollenleger. En de NVA gaat ook voelen dat de VB trollen hen verlaten hebben. BDW heeft het al toegegeven. |
Citaat:
Het voordeel dat hem misschien heeft is dat hem zijn politiek bleitsmoel ten pas en ten onpas toch niet komt etaleren op muziek festivals. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar is De Morgen nu een rechtse krant geworden? :? |
Citaat:
De mensen zien graag clowneske figuren passeren die zichzelf steeds weer te kakken zetten,en daar hebben ze er bij groen een overtal van...:lol::lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb al gezegd dat hoofddoeken en keppeltjes een grijze zone zijn. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Citaat:
De digitalisering draagt hier ook zijn steentje bij. Doch, de beste oplossing is denk ik gewoon de twee andere zones wit/zwart, in de zin van: zo gaat het (hier) en NIET anders punt. Zij die zich daar niet kunnen of niet willen aan aanpassen gelieve het land te verlaten met dank bij voorbaat. Polarisatie (<- veroorzaken van conflicten) als: "Een steeds mondiger publiek deelt de wereld op in zwart en wit, waardoor het grijs soms uit het oog verloren raakt." ![]() |
Schitterend artikel. :rofl:
"Sturm und drang" :rofl: |
Citaat:
|
Naar analogie met een Nederlandse gevleugelde zegswijze:
Groene wijven zijn vies, ze stinken naar stront en naar pies. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be