![]() |
Citaat:
|
Ik moet hier nog de eerste Spiritist tegenkomen die Bertje hier komt verdedigen. Heeft hij nu geen enkele vriend meer ? Hij lijkt enkel nog vijanden te hebben of mensen die hem niet meer serieus nemen.
Dus doe ik nu een oproep :wie wil Bertje hier komen verdedigen !!!! |
Citaat:
We hebben natuurlijk onze grote schare Blok getrouwen. Een nog sterker demografisch oververtegenwoordigde BUB afvaardiging. Een mooi getalrijke NVA bevolking. De restjes worden aangevuld door rabiate LSP'ers en de enkele SPA'er. Van VLD hebben we bij mijn weten één stemmer. |
Ik heb zelfs tevergeefs gezocht naar de web-site spirit.be:-( . Niet te vinden. Bestaat deze partij wel nog, waar zijn deze naar toe ? Wie heeft tips, of is dit maar fictie, en is het gewoon een geestpartij. En is Bertje het spook met dienst.
|
goed, het gescheld hebben we gehad.
puur strategisch is dat natuurlijk zo zot nog niet wat Bert doet. De VLD voorzitterskandidaten -behalve somers- zijn voor samenwerking met het VB. VLD spreekt dezelfde taal als het VB. ook de CD&V/NVA is er hoe langer hoe minder vies van. VLD en tsjeven gaan nog dingen naar de hand van het VB, wacht maar. met het VB naar de mond te praten win je als SPA-Spirit geen stemmen bij. de VLD kan dat nog doen, maar bij de SPA-spirit zou dat vals klinken. en als je er niet op kan lijken, dan moet je het tegenovergestelde zijn. alle mensen die een afkeer hebben van het VB hebben dan nog slechts 1 behoorlijk alternatief. die anderen huilen immers mee met de wolven, zullen ze zeggen. straks, wanneer rechts aan de macht is, het grote alternatief worden. dat is het plan. |
Het is eigenlijk bijna een voldongen feit : het tijdperk van links is na volgende verkiezing definitief voorbij ! Nog wat stuiptrekken van Bertje zal er niet veel aan verhelpen. De linkse morele dictatuur heeft lang genoeg geduurd. Er breken nieuwe tijden aan.
|
Citaat:
Overigens stel ik me niet alleen vragen bij het doktersberoep van Vic. Of vraagt zich niemand af hoe een domkop als Bertje aan een advokatendiploma geraakt is? |
Citaat:
De enige tot nu toe die zoiets heeft gezegd is aboe jajah. En nu dus Bert. |
Citaat:
|
Is wel passens. Abou Jahjah is een weggevluchte terrorist en Bert de Bleiter een ruziemaker.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nogmaals. Bert is een fervente VB-hater.
En VB-haters doen nu eenmaal allemaal de gekste dingen. Hoe verknipt is iemand trouwens die zich, al schampend op anderen, kampioen toont in neerpoten van het 'eigen volk , beste volk' op allerhande goedbetaalde jobs? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Je mag dat zot zijn van Anciaux echt wel letterlijk nemen. Je moet maar eens goed op die blik in zijn ogen letten altijd, dat staren van hem heeft iets krankzinnigs, iets hysterisch.
Die vent wordt op een dag geïnterneerd, hij doet me trouwens een beetje denken aan Pico van FC De Kampioenen. |
Citaat:
|
Citaat:
Van syfilis wordt je krankzinnig.Arm Bertje. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be