![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Volgens VoRT maatstaven zouden alle buitenlandse partijen extreem rechts zijn. Denk maar aan de maatregelen van de Nederlandse regering tegen moslimfascisme. In Vlaanderen mag je daar nog niet eens aan denken. |
Citaat:
|
Citaat:
D�*t zit jou dus dwars? :-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Interessante discussie hier of neen toch niet. Iedereen heeft het over vrije meningsuiting, maar wat is vrije meninguiting, blijkbaar willen velen onder jullie dit enkel gebruiken voor eigen doeleinden. Eigen mening behoort tot de vrije mening, maar wat die andere zegt moeten we toch beknotten. Zou voorstellen enige logica in uw mening te leggen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bestaat die beruchte nota van de VRT trouwens nog altijd? En hebben die 'burgerlijke partijen' zopas niet het schitterende resultaat mogen meemaken van hun politieke potentie? Van het verkiezingsresultaat wegens het in alle andere landen bestaande cordon sanitaire zullen we maar zwijgen, zeker? |
Citaat:
|
Het zou eigenlijk een "stunt van de Eeuw" geweest zijn moest het Blo...euhm....Belang medegedeeld hebben aan de "Vroede Vaderen des Vaderlands" dat ze hun partijsubsidies "ge weet wel waar" mochten steken tot na de volgende verkiezingen....
Ik heb zo een vermoeden dat dan de tafel wel eens helemaal gedraaid zou staan... Maar ja....wie ben ik.... :roll: |
Citaat:
|
De Raad van Bestuur van de VRT bestaat uit twaalf leden, die voor een periode van vijf jaar aangewezen worden door de aandeelhouders van de NV VRT (m.a.w. door de Vlaamse Regering).
Waarom wordt de raad van bestuur eigenlijk enkel door de regering gevormd, m.a.w. de postjes in die raad verdeeld onder regeringsvriendjes. Het Vlaams Belang vertegenwoordigd 25% van de Vlaamse bevolking. waarom is het Vlaams Belang dan niet ook voor 25% vertegenwoordigd in de raad van bestuur van deze Vlaamse omroep??? Raad van Bestuur voorzitter Raad van Bestuur: Guy Peeters leden: Henny De Baets, Paskal Deboosere, Rudi De Kerpel, Thérèse Deshayes, Jan Kempinaire, Ludo Leen, Werner Marginet, Leo Pauwels, Annelies Van Cauwelaert, Luc Van Nevel Ik vindt daar niemand met een enige Vlaams Belang signatuur. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be