![]() |
Citaat:
Die vallen daar in feite allemaal onder. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ongetwijfeld geldt dat ook voor al jouw hobby's, maar egoïsten als jij denken alleen aan de hunne, natuurlijk. |
Citaat:
|
Hoe zit dat met de parenclubs?
|
Citaat:
Mijn volgende les is op maandag, ik moet toch weten of het doorgaat of niet, wat is dat nu? Domme reacties dat je hier ziet... |
Citaat:
Uw vraag is van dezelfde aard als "ga ik straks nog genoeg wc-papier vinden in de colruyt" als hoofdbekommernis. |
Citaat:
|
Citaat:
Daar hebben ze de CoronaSutra voor aangemaakt, google maar. |
Kan het ook met wat minder Cirque du Soleil sexstandjes?
Ik ben/was Bruce Lee alleen in die buiten gestampte moslima haar natte fantasie!:lol: |
Citaat:
Citaat:
|
Wat een halfslachtige regering. Alle experts roepen al meer dan een week dat de scholen dicht moeten. Nu doen ze dat uiteindelijk nog maar halvelings.
Ze zouden beter een volledige lockdown afkondigen. Nu gaan ze de dingen 1 voor 1 afschaffen om dan pas over een week in een effectieve lockdown te zitten. Politiekers zonder moed... |
Citaat:
|
Citaat:
Of zijn de jouwe belangrijker dan de mijne? En ik gooi de vraag in de groep, ik heb niet gevraagd dat zij die van toeten noch blazen weten hun domme commentaar moeten geven. Citaat:
Het wordt beslist door een Overheid of schoolbestuur of die lessen doorgaan of niet, dat WC papier is puur afhankelijk van het gedrag van de mensen zelf. Maar goed, toon nog eens hoe lomp jij wel bent. |
Citaat:
Heeft die prof het goed gezien en zal robotica uiteindelijk de hulp zijn??? Humanoid Robot - Gemonoid HI-1 Android Prototype. Misschien wel de oplossing als je op de onderwijzeres in een lege aula zag staan en daar de les gaf via het internet. Te futuristisch waarschijnlijk of net niet? :| |
:cheer: sakosche-gevecht inde maak!:cheer:
Dames, drie passen afstand nemen en... geef van katoen. NU! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be