![]() |
Citaat:
Zeer domme zet van hem, hij had zelf moeten ingrijpen ipv de politie (en dus de pers) af te wachten. |
Citaat:
|
Iedereen stond op zijn eigen oprit. Het kan zijn dat je niet op je oprit mag staan, maar dan moet men dat ook in die zin communiceren.
|
De pers van de regio kennende gaan ze wel weer aan het overdrijven zijn, maar los daarvan, was het niet de slimste move van Bert Maertens
|
Citaat:
1. Een bewoner van een bepaalde straat in Izegem zet zijn DJ installatie buiten en begint muziek te spelen 2. Mensen gaan op hun oprit staan 3. Op de brandstapel met de burgemeester die ook in die straat woont. |
Citaat:
Tuut tuut. De man ging zwaar in de fout. Walgelijk. https://www.msn.com/nl-be/nieuws/nat...il/ar-BB11z1ww |
Citaat:
Citaat:
|
https://www.bertmaertens.be/nieuws/reactie
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat komt er van als je de mensen niet in hun eigen taal benadert.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan was ik ook strafbaar toen ik eergisteravond om 8uur, alleen, het blokje rondliep om mijn hondje uit te laten. In het terugkeren wandelde ik door een straat waar al enkele dagen witte lakens aan de ramen hangen. Er stond muziekapparatuur op de stoep aan de overkant. Mensen dansten midden op straat en klapten in hun handen. Ze hielden wel ruime afstand van mekaar. Een homokoppel van SP.a signatuur maakte de nodige ruimte om mij door te laten. Eén van de twee maakt deel uit van het gemeentebestuur. Zijn vriend is.....verpleger. Ik heb niet meegedanst of handjesklap gedaan, maar vond het ook niet nodig om er de politie op af te sturen.... |
Hebben ze in West Vlaanderen geen VRT of hebben die hun eigen sattelietzenders ?
|
Citaat:
Dadeemelee? Tavek? Hebben Vlamingenhaters meer nodig om een solidaire Vlaamsch-nazionalistische burgemeester een loer te draaien? |
Wie betaalt Sabam voor dat Corona-feestje ? Gezien zowat alle optredens en festivals afgelast of verlaat worden zitten zij met mindere inkomsten. Niet verstandig om openbaar muziek te spelen waar volk op afkomt.
|
Citaat:
De burgemeester gaf zelf toe dat hij fout was. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be