Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Coronacrisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=225)
-   -   Corona maatregelen in de praktijk. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=253337)

Oma 11 maart 2021 12:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 9322675)
Beetje normaal dat collega's niet samen wonen he?

Wat wreed ambetant is dat ze moeten werken en tegelijk niet mogen samen zijn of zelfs niet willen.

En dan verwijten ze ons dat we foefelen met van alles.

Ik dacht dat we moesten carpoolen naar het werk voor het milieu en tegen de files.
Nog niet zolang geleden was het een schande, al die autootjes met alleen maar de chauffeur.

Oma 11 maart 2021 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9322680)
Wat ik nu regelmatig zie op bouwwerven (van gewone woningen) is dat er meerdere wagens van dezelfde firma staan.

Vele bedrijven werken al terug als vanouds, niks maatregelen meer.
Er zijn er zelfs die niet gestopt zijn.
Maatregelen zijn niet meer nodig want we zijn gevaccineerd zeggen ze dus hoeft het niet meer.
Dikke middelvinger naar de politiek.
Als ze de maatregelen niet opheffen, dan doen we het zelf.

Hoofdstraat 11 maart 2021 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9322694)
Die maatregelen zijn ook niet om te pesten. Als al uw werknemers ziek worden verdient ge ook niet veel.

Ziek worden is het probleem niet, dat gebeurt altijd al, het is de quarantaine.

Vorige maand had ik een week lang een verkoudheid, snotneus en wat hoesten nu en dan. Je denkt toch niet dat ik me heb laten testen, anders kon iedereen in quarantaine en de boel 2 weken sluiten. Volgende maand dan nog een keer als iemand anders ziek wordt, belachelijk.

Rapture 11 maart 2021 13:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 9625726)
Ziek worden is het probleem niet, dat gebeurt altijd al, het is de quarantaine.

Vorige maand had ik een week lang een verkoudheid, snotneus en wat hoesten nu en dan. Je denkt toch niet dat ik me heb laten testen, anders kon iedereen in quarantaine en de boel 2 weken sluiten. Volgende maand dan nog een keer als iemand anders ziek wordt, belachelijk.

Hij wil het maar niet begrijpen eh.

Blijven denken dat de maatregelen ertoe dienen dat niet half je personeel zou uitvallen wegens ziek door corona.

Hoofdstraat 11 maart 2021 13:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rapture (Bericht 9625730)

Blijven denken dat de maatregelen ertoe dienen dat niet half je personeel zou uitvallen wegens ziek door corona.

Inderdaad, ze doen alsof de corona bedrijven stil legt maar dat is niet meer of minder het geval dan in een griep jaar. Het zijn de maatregelen en verplichtte quarantaine's die bedrijven stil leggen.

denkimi 11 maart 2021 14:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rapture (Bericht 9625730)

Van dadeemelee weet ik niet hoe oud hij is, maar dat maakt niet uit, hij is toch gewoon een troll.

Maar al onze andere corona fascisten hier op het forum hebben stuk voor stuk 1 ding gemeen: ze zijn gepensioneerd.

Als je niet meer meedraait in de maatschappij en enkel nog voortgaat op wat een idioot in een lelijke trui op tv komt vertellen, dan is het niet abnormaal dat je compleet idiote wereldvreemde ideeën ontwikkelt. Als er niemand is om u nu en dan eens te vertellen hoe fout uw ideeën zijn dan blijf je er eeuwig aan vasthangen.

Noord korea heeft hetzelfde concept, maar dan op een nationale schaal. Als er niemand is die tegenspreekt dan weet op den duur niemand meer dat er nog kan tegengesproken worden.

Vlad 11 maart 2021 15:46

Van Ranst is ne dikke vetzak die wil dat de hele bevolking dikke vetzakken worden zodat ze allemaal van schrik zijn regels volgen. Aldus zo ongeveer Griet Vanhees. Geen idee wie die jonge dame is maar er zit wel een kern van waarheid in.

Hoofdstraat 11 maart 2021 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 9625891)
Van Ranst is ne dikke vetzak die wil dat de hele bevolking dikke vetzakken worden zodat ze allemaal van schrik zijn regels volgen. Aldus zo ongeveer Griet Vanhees. Geen idee wie die jonge dame is maar er zit wel een kern van waarheid in.

Dikke oude vetzakken zijn deze die het hardst roepen om solidair te zijn lijkt het wel. :-)

patrickve 11 maart 2021 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 9625975)
Dikke oude vetzakken zijn deze die het hardst roepen om solidair te zijn lijkt het wel. :-)

We zullen de stevigheid van de lantaarnpalen dus eerst eens moeten verifiëren...

Hoofdstraat 11 maart 2021 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9625982)
We zullen de stevigheid van de lantaarnpalen dus eerst eens moeten verifiëren...

Ah, oude dronken rokende vetzakken 8O

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be