Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Deze site (https://forum.politics.be/showthread.php?t=2541)

Bobke 19 mei 2003 17:45

Ydde schreef:
Citaat:

Plebisciet... plebisciet ... Nu is voor mij de maat vol! Ik laat mij hier niet uitmaken voor een ple- of een andere biskwiet zenne; als dat zo voortgaat zal ik eens een volksstemming laten houden wie er hier wegmoet: de supper of ik!
Niet doen ik zou voor een onoverkomelijk dilemma geplaatst worden. :cry: :wink:

ydde 19 mei 2003 18:54

Als er tussen de Supper en mij gekozen wordt, staat de uitslag al van te voren vast: IK word eervol tweede en de Supper eindigt op een smadelijke voorlaatste plaats !
Pfff ...
:lol: :lol: :lol:

Supe®Staaf 19 mei 2003 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ydde
Als er tussen de Supper en mij gekozen wordt, staat de uitslag al van te voren vast: IK word eervol tweede en de Supper eindigt op een smadelijke voorlaatste plaats !
Pfff ...

Als je in de koers de tweede voorbijsteekt, op de hoeveelste plaats rijd je dan?

Bobke 19 mei 2003 19:42

Volgens Steve is 1+1 méér dan twee. 8)

alpina 19 mei 2003 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ydde
Pfff ...

Als je in de koers de tweede voorbijsteekt, op de hoeveelste plaats rijd je dan?

DAt hangt er vanaf of je wel in de juiste richting rijdt. :idea:

eno2 2 december 2010 11:27

Diene mens heeft groot gelijk als ie van forum wegblijft.

Het is inderdaad tijdverlies. Maar wel aangenaam tijdverlies.

Rudy 2 december 2010 14:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wouter (Bericht 65394)
Ik ga jullie reacties zelfs niet meer komen lezen.

Doeeiii ...

manta 2 december 2010 20:04

Pfffft , threadnecro ... :?

Eigenzinnig 2 december 2010 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5141052)
Pfffft , threadnecro ... :?

²

banveilige debat..imaginaire of lang vervlogen forumleden schofferen..

den dinges 2 december 2010 23:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wouter (Bericht 65394)
Heel even heb ik hier rondgedwaald. Veel kwaad geworden. Zowel over dingen die zogenaamde 'linksen' als zogenaamde 'rechtsen' te verkondigen hadden. Dit zal mijn laatste daad zijn op dit forum.
Mensen, want dat zijn we toch allemaal (oei, ik hoor de ontkenningen al komen) doe nu toch allemaal niet zo moeilijk. Zoveel mensen die kwaad zijn, die anderen kwaad maken of zich laten kwaad maken. En al die tijd dat jullie elkaar voor je schermpje zitten aan te vallen zijn jullie kwijt. Het leven gaat ongenadig verder. Hoe goed ken je de mensen die bij je wonen? De mensen in je buurt? Kan je niets doen om hen het leven aangenamer te maken? Of iets ondernemen waardoor je leert hoe je hen beter kan leren kennen of het leven aangenamer maken?Is er niets wat je echt kan DOEN? Dit forum heeft volgens mij geen enkel positief effect op je leven.
dat was het dan, de persoonlijke aanvallen kunnen beginnen... halve en hele beledigingen en recuperatie door allerlei strekkingen. Ik ga jullie reacties zelfs niet meer komen lezen.

Je doet maar...Ciao.

eno2 3 december 2010 11:13

De afwezigen hebben altijd ongelijk, zegt men.

Dat klopt ook hier als een file bussen..

Als je naar rotte vis wil stinken, kan je veel beter aanwezig zijn.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be