![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien kon hij verwachten dat de premier met 16.000 voorkeursstemmen een voorstel van een Vlaams-nationalist met bijna een kwart miljoen voorkeursstemmen zou afschieten. |
Citaat:
Will Tura gezien voor de 11de Juli-viering? Geen "Vlaanderen mijn land" maar "Hoop doet leven". |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je gelooft toch zélf niet dat Jambon iets anders verwachtte? Laat Wilmés maar doen. Ze doet dat fantaaaastisch goed! |
Citaat:
En waar heb ik gezegd dat de Franssprekenden minder goed verzorgd worden dan de Nederlandssprekenden ? Ik heb wel gezegd dat Beke in verhouding minder coronadoden op zijne kerfstok heeft, dan zijn Waalse en Brusselse collega's, ondanks alle pek en veren waarmee hij wordt overgoten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maw zo nieuw is dat idee niet, en moet gezien worden als een sprong naar een volledige regionalisering. |
Citaat:
Morgen is dat allemaal vergeten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik concludeer enkel dat men "iets" moet vertellen op de nationale feestdag maar dat er niets "positiefs" te vertellen valt, dan maar wat lullen. Door slecht beleid en een teveel aan profitariaat is dit land onbestuurbaar geworden met zijn 4 regeringen. Het geld is op en zoals steeds komt er dan ruzie wat het allemaal nog moeilijker maakt. |
Citaat:
Zelfs Antwerpen is een stad van bommen en granaten geworden terwijl ze daar toch een NVA burgemeester hebben. BDW en Co gaan de Verhofstad toer op, praatjes maken de man niet. |
Citaat:
We hebben al 9 ministers voor volksgezondheid en nu wil hij ngo eens per niveau op taal gaan splitsen en ministerposten bijmaken. straks is er echt een FC volksgezondheid. dan komt hij met het voorbeeld van onderwijs, een departement dat al 20j op Vlaams niveau is. Tegelijk al evenlang aan een crash bezig is qua niveau. |
Hoe maak je nog een Federaal bestuursorgaan voor de coordinatie van twee verschillende democratien?
|
Citaat:
"Defensie in 't voetbal." :lol: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be