Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Coronacrisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=225)
-   -   Enquête: Wanneer had jij Covid-19? Of dan toch stronteziek. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=254802)

parcifal 19 augustus 2020 15:28

Niet ziek geweest, Corona gehad in April wellicht, niks van gemerkt, getest in Juli en antistoffen aanwezig.

Mijn vrouw was in April wel een weekend ziekjes, oververmoeid etc., zo goed als zeker ook Corona maar zij is nooit getest.

Hoofdstraat 19 augustus 2020 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9424131)
Niet ziek geweest, Corona gehad in April wellicht, niks van gemerkt, getest in Juli en antistoffen aanwezig.

Mijn vrouw was in April wel een weekend ziekjes, oververmoeid etc., zo goed als zeker ook Corona maar zij is nooit getest.

In Juli nog antistoffen aanwezig? Dat is wel lang na de besmetting dan, goed om weten.

Rapture 19 augustus 2020 16:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9424131)

Vanderzapig zal u nog wel zeggen dat uw hart nu wel om zeep is.
De wetenschap heeft het immers gezegd!

parcifal 19 augustus 2020 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 9424212)
In Juli nog antistoffen aanwezig? Dat is wel lang na de besmetting dan, goed om weten.

Ja, maar ik kan niet exact zeggen wanneer de besmetting was, wegens niks van gemerkt...
Maar die antistoffen blijven wel ruim 3 maand detecteerbaar, dat wil niet zeggen dat ze ook 3 maand of meer IMMUNITEIT opleveren tegen nieuwe besmettingen.

We hopen natuurlijk van wel.

parcifal 19 augustus 2020 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rapture (Bericht 9424223)
Vanderzapig zal u nog wel zeggen dat uw hart nu wel om zeep is.
De wetenschap heeft het immers gezegd!

Ik heb geen hart.
Mijn ex heeft het gezegd. :-D

Reverberation 19 augustus 2020 17:44

Begin maart, een paar dagen stevig verkouden op het grieperige af. Normaal heb ik wel een 1 of 2 aparte dagen per jaar wat koorts maar dit was naar mijn aanvoelen veel zwaarder. Was net terug uit het Braziliaanse binnenland en 3 drukke luchthavens gepasseerd.
Nu augustus 2x getest door contacttracing positieve kennis, 2x negatief.

Hoofdstraat 19 augustus 2020 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation (Bericht 9424354)
Begin maart, een paar dagen stevig verkouden op het grieperige af. Normaal heb ik wel een 1 of 2 aparte dagen per jaar wat koorts maar dit was naar mijn aanvoelen veel zwaarder. Was net terug uit het Braziliaanse binnenland en 3 drukke luchthavens gepasseerd.
Nu augustus 2x getest door contacttracing positieve kennis, 2x negatief.

Als je het gehad hebt ga je vanaf nu altijd negatief testen, zowel voor covid als voor de antistoffen. Jammer dat er geen andere tests zijn.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be