![]() |
Ik vond het wel lollig toen Brusselmans in zijn column in Humo JP Van Rossem goede raadgevingen gaf om gezond te eten terwijl hij moest brommen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze zijn tegenwoordig zover gezonken dat als je een jaarabonnement neemt ,je de vier daaropvolgende jaren er gratis bijkrijgt...:twisted: |
Citaat:
De rijkere leerlingen lazen ook nog Knack. Nu is dit geldverspilling. |
Citaat:
alsof brusselmans er hem maar ook iets van aan trekt ...:lol: onnozelaars :roll: |
Nieuwe Revu ... kak !
|
Allemaal jaloers omdat hij doorgaans enkel jonge "wijven" neukte.
|
Citaat:
Pedant VTM burgertrutje waar de braafheid van afloopt. Dat was dus de ideale pispaal voor Brusselmans. Leuke satire trouwens. |
Citaat:
Alleen was het volk toen nog wat dommer. |
Citaat:
|
Citaat:
Haar eerste gast vroeg aan haar, wat zijn de problemen van soft-drugs? Ze keek schaapachtig in het rond en zei, ik weet het niet. Niemand van haar gasten wist het eigenlijk (ze waren daar met een aantal volwassen mensen en niemand had ooit een joint of een stukje hasj van dichtbij gezien), maar ze waren het praktisch allemaal eens dat soft-drugs heel slecht waren... Je kon aan hun gezichten zien dat ze alcohol veel beter kenden... |
Hij is een omhooggevallen voetballerke dat pretendeert een schrijver te zijn.
Er wordt gezegd dat hij graag mensen beledigt. Ja, dat klopt. Maar hij richt zijn pijlen vooral op vrouwen : Ann Demeulemeester, Anouk, Amalia. Ik vermoed dat hij op dit forum rondwaart onder de naam Koenaard ... |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe ist met de schreef, Marie ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be