Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Het weekblad Nieuwe Revu neemt afscheid van columnist HERMAN BRUSSELMANS (https://forum.politics.be/showthread.php?t=254941)

Elio di Supo 28 augustus 2020 21:35

Ik vond het wel lollig toen Brusselmans in zijn column in Humo JP Van Rossem goede raadgevingen gaf om gezond te eten terwijl hij moest brommen.

Rudy 28 augustus 2020 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9433051)
Ik vond het wel lollig toen Brusselmans in zijn column in Humo JP Van Rossem goede raadgevingen gaf om gezond te eten terwijl hij moest brommen.

Humo is niet meer zoals het was.

Elio di Supo 28 augustus 2020 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9433054)
Humo is niet meer zoals het was.

De laatste keer dat ik Humo las was begin jaren '90. Toen gaf Dupuis het uit handen. Humo werd dan echt een TV-blaadje en ik las het nog enkel omwille van Cowboy Henk en consoorten.

Svennies 28 augustus 2020 23:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9433062)
De laatste keer dat ik Humo las was begin jaren '90. Toen gaf Dupuis het uit handen. Humo werd dan echt een TV-blaadje en ik las het nog enkel omwille van Cowboy Henk en consoorten.

Ik heb dat ook jaren gelezen ,tot het ogenblik kwam dat den Humo het begrip "riooljournalistiek " een nieuwe dimensie gaf...

Ze zijn tegenwoordig zover gezonken dat als je een jaarabonnement neemt ,je de vier daaropvolgende jaren er gratis bijkrijgt...:twisted:

Rudy 28 augustus 2020 23:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 9433096)
Ik heb dat ook jaren gelezen ,tot het ogenblik kwam dat den Humo het begrip "riooljournalistiek " een nieuwe dimensie gaf...

Ze zijn tegenwoordig zover gezonken dat als je een jaarabonnement neemt ,je de vier daaropvolgende jaren er gratis bijkrijgt...:twisted:

Toen 'k scholier was moest je twee dingen hebben: de Humo en De Morgen.
De rijkere leerlingen lazen ook nog Knack.

Nu is dit geldverspilling.

piazzolla 29 augustus 2020 01:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 9432575)
Nieuwe Revu gooit omstreden Brusselmans eruit

Die kwam de laatste weken buitengewoon negatief in het nieuws door stukken de hij schreef over, achtereenvolgens, zangeres SHIRMA ROUSE en PRINSES AMALIA die door de Vlaamse adonis meedogenloos werden afgerekend op hun gewicht.

wa is het probleem nu, brusselmans schijt op shirma en amalia, en nu smijten ze hem buiten, ocharme ... , zijn zogenaamd 'geschijt' is nie meer aanvaarbaar voor de berichtgevers gelijk nieuwe revu?

alsof brusselmans er hem maar ook iets van aan trekt ...:lol:

onnozelaars :roll:

piazzolla 29 augustus 2020 01:01

Nieuwe Revu ... kak !

Henri1 29 augustus 2020 08:14

Allemaal jaloers omdat hij doorgaans enkel jonge "wijven" neukte.

Pandareus 29 augustus 2020 08:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9433050)
Brusselmans is een icoon. Een paar minuten op tv of radio kon de mensen boeien. En nog steeds.
Blijkt ook een boeiende docent te zijn.
Zijn boeken zijn grappig, lezen als een trein.
Brusselmans is een intellectueel. Maar dan wel iemand die op een sarcastische manier weet hoe je in de ziel van een mens kruipt.

Hij kwam toch enige jaren geleden al in opspraak met een boek met het vingeren verhaal van een of andere VTM prominente.

Wat ik hem wat verwijt is dat hij te veel op de persoon speelt. Dit is op den duur niet meer grappig.

Marlène de Wouters d'Oplinter.

Pedant VTM burgertrutje waar de braafheid van afloopt. Dat was dus de ideale pispaal voor Brusselmans. Leuke satire trouwens.

Xenophon 29 augustus 2020 10:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9433108)
Toen 'k scholier was moest je twee dingen hebben: de Humo en De Morgen.
De rijkere leerlingen lazen ook nog Knack.

Nu is dit geldverspilling.

Toen ook.

Alleen was het volk toen nog wat dommer.

Xenophon 29 augustus 2020 10:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9433274)
Allemaal jaloers omdat hij doorgaans enkel jonge "wijven" neukte.

Kom Henri, seffens kom je ons nog wijsmaken dat hij de 'Vlaamse' Jan Cremer was.

Xenophon 29 augustus 2020 10:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9433293)
Marlène de Wouters d'Oplinter.

Pedant VTM burgertrutje waar de braafheid van afloopt. Dat was dus de ideale pispaal voor Brusselmans. Leuke satire trouwens.

Ik heb daar eens een praatshow van gezien, het ging over de problemen van soft-drugs.

Haar eerste gast vroeg aan haar, wat zijn de problemen van soft-drugs?
Ze keek schaapachtig in het rond en zei, ik weet het niet.

Niemand van haar gasten wist het eigenlijk (ze waren daar met een aantal volwassen mensen en niemand had ooit een joint of een stukje hasj van dichtbij gezien), maar ze waren het praktisch allemaal eens dat soft-drugs heel slecht waren...

Je kon aan hun gezichten zien dat ze alcohol veel beter kenden...

Marie van de koster 29 augustus 2020 10:18

Hij is een omhooggevallen voetballerke dat pretendeert een schrijver te zijn.
Er wordt gezegd dat hij graag mensen beledigt. Ja, dat klopt. Maar hij richt zijn pijlen vooral op vrouwen : Ann Demeulemeester, Anouk, Amalia. Ik vermoed dat hij op dit forum rondwaart onder de naam Koenaard ...

Derk de Tweede 29 augustus 2020 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 9433352)
Er wordt gezegd dat hij graag mensen beledigt. Ja, dat klopt. Maar hij richt zijn pijlen vooral op vrouwen : Ann Demeulemeester, Anouk, Amalia. Ik vermoed dat hij op dit forum rondwaart onder de naam Koenaard ...

Koenaard ??? :?

piazzolla 29 augustus 2020 11:38

Citaat:

bwoh, hij schrijft toch boeken, en lijkt ervan te kunnen leven, en hij neukt graag jongere vrouwen, ...

Hoe ist met de schreef, Marie ?

Marie van de koster 29 augustus 2020 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door piazzolla (Bericht 9433453)
bwoh, hij schrijft toch boeken, en lijkt ervan te kunnen leven, en hij neukt graag jongere vrouwen, ...

Hoe ist met de schreef, Marie ?

Een visser schrijft een logboek. Die is dus ook schrijver :roll:

piazzolla 29 augustus 2020 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 9433644)
Een visser schrijft een logboek. Die is dus ook schrijver :roll:

jamaar, die visser leeft van de vissen die hij vangt, niet van het gevloek op de minderwaardigheid van zekere wijven in zijn logboek ...

Pandareus 29 augustus 2020 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9433350)
Ik heb daar eens een praatshow van gezien, het ging over de problemen van soft-drugs.

Haar eerste gast vroeg aan haar, wat zijn de problemen van soft-drugs?
Ze keek schaapachtig in het rond en zei, ik weet het niet.

Niemand van haar gasten wist het eigenlijk (ze waren daar met een aantal volwassen mensen en niemand had ooit een joint of een stukje hasj van dichtbij gezien), maar ze waren het praktisch allemaal eens dat soft-drugs heel slecht waren...

Je kon aan hun gezichten zien dat ze alcohol veel beter kenden...

Dat was typisch voor VTM : zolang iemand er maar 'leuk' uitzag was en goed kon glimlachen was hij/zij goed voor de dienst. Dat lukt perfect zolang het beperkt is tot presentatiewerk. Daar moet je geen groot licht voor zijn. Maar als men dergelijke bimbo's ook wil laten interviews afnemen en praatprogramma's met gasten animeren dan loopt het fout. Ze zijn goed om wat sociaal te keuvelen, maar inhoudelijk is er niemand thuis onder de hersenpan.

Pandareus 29 augustus 2020 17:05

Citaat:

Hoe hij indertijd die geit van een Marlène de Wouters heeft afgezeikt, dat was toch pure kunst ? Ik vond dat echt van hetzelfde niveau als bv in Nederland een Paul de Leeuw.

Elio di Supo 29 augustus 2020 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9433794)
Hoe hij indertijd die geit van een Marlène de Wouters heeft afgezeikt, dat was toch pure kunst ? Ik vond dat echt van hetzelfde niveau als bv in Nederland een Paul de Leeuw.

Freule Marlene de Wouters d'Oplichter. Ja, dat was een poppemieke.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be